Hahaha ik wil haar nu al vast houden en ik moet nog 10 weken.... Wat zou ik het vreselijk vinden overtijd te gaan zeg! Je kijkt al naar je uitgerekende datum als eindpunt
Alles tot wk 42 is heel normaal, dus eigenlijk moeten we ons helemaal niet blind staren op de 40 wk datum. Maar moet wel zeggen dat deze 1,5 wk toch fysiek en mentaal wel t zwaarst waren. Hier 2x strippen, nu wat weeën activiteit maar volgens gyn hoeft dat niet door te zetten.....
Erg he die laatste weken of dagen! Eerste keer ging ik tien dagen over tijd en gyn bij ons wilde niets doen (als strippen o.i.d.) dus uiteindelijk braken mijn vliezen spontaan. Ik ging kapot van ongeduld hahaha! Vooral naar mijn kindje maar ook het niet weten wanneer t zou beginnen maakte me gek en lichamelijk had ik t ook veel zwaarder dan nu. Wat mij betreft blijft ze nog minstens een week zitten, ben nu bijna 39 weken. Komt omdat ik nu al een peuter heb rondlopen en de dagen dat zij naar het kdv is en ik tijd voor mezelf heb echt enorm waardeer. Wist trouwens niet dat er voor de 40 weken al gestript werd! Hebben degenen waarbij dit niet het eerste kindje is ook meer geduld dan bij de eerste? Succes met wachten allemaal!
Ik snap dat je er gek van wordt! Ik merk nu al dat mijn rug etc er klaar mee is. Moet er niet aan denken dat dit nog 2 weken zo kan blijven.
Dat had ik bij mijn zoontje ook... Ik was als eerste uitgerekend bij het zwangerschapsclubje en ik was als laatste bevallen... Mijn zoontje is gekomen met 41.1. Succes nog met de laatste loodjes en hopelijk begint het snel... Spannend!
Zeker spannend heb veel harde buiken. Ook nu ik in bad zit voel ik ze. Dus duim dat strippen niet nodig is
Ben gestript had nu al 2 cm ontsluiting. Gisteren veel harde buiken dus zal daar wel van geweest zijn. In de middag had ik nog maar 1 cm ontsluiting Nu afwachten weer! Ben benieuwd!
snap het meid, ik mag zelf nog niet klagen, maar snap heel goed hoe je je voelt, ik word over 2 weken ook ongeduldig hoor, hier ook veel die met 38 weken bevallen , overtijd lijkt me niet leuk. ANN:jeetje 11 dagen overtijd al? pff hopelijk levert het strippen je wat op