Ik wil zomer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 17 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dat kan behoorlijk verschillen hoor op zo'n afstand. Schoonouders wonen hier 30km vandaan en bij hun lijkt het wel een zwitsers dorpje, zo'n mooie laag sneeuw, zonnig... Hier was het tot gisteren vooral druilerig met vieze grauwe drab op de straten ;)

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zijn ze dan ook oost indisch doof? :p

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja hier was dat vrijdag die vieze drab. En toen ging ik op mijn waffel ;) in die gore drab. Dan lazer ik toch liever een lente-achtig veldje in :D

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ook bijna, bij school. Ligt er opeens een heel ijspad. Nooit gezien, was gewoon dezelfde kleur als het wegdek, maar ik ging bijna (met twee kinderen aan de hand) aan het glijden.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hahaha, idd!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    En zelfs na 21 maart kan het nog vriezen en sneeuwen :p

Maar natuurlijk mag je het beu zijn, of het nou echt koud is of niet of echt vochtig of niet ;). Ik heb ook veel liever het voorjaar, maar aangezien ik veel fiets vind ik het veel belangrijker dat het droog is en niet zo hard waait ;)

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Snap ik, met kletterende regen of rukwinden op de fiets zitten is echt geen pretje. En dat weer hebben we helaas nog vaker.

En die winterlandschappen zijn prachtig hoor. Als je ook een mooie wandeling kan maken. Maar nu warm ik gewoon niet op.

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    nee man
    ik wil nog meer sneeuw en schaatsen daarna mag het mooi weer worden :D

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Een mooi pak sneeuw wil ik ook wel, maar niet dat koude drabweer...

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hahaha dat zegt ml hier ook,meer vrieskou,dan kan hij gaan schaatsen op natuurijs,maar ik daarentegen heb echt een hekel aan de kou en van mij mag het snel 20 graden worden ;)

11. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Hier is het nog gewoon wit buiten, de daken en het gras tenminste de straten zijn wel droog . Vind het prachtig! Verse sneeuw dan wel nog mooier omdat dat niet zo hard is, haha.
    Maar ik moet zeggen, nadat ik mijn enkel verzwikte door uit de auto te stappen en direct op ijs terecht te komen minder grappig was.

Van mij mag de lente ook wel beginnen nu dus. Weer lekker buiten in de late avond nog genieten van de allerlaatste zonnestralen van de dag of een wandeling in de middagzon..... ja, lente, kom maar :)

Zwangerschapshormonen doen rare dingen, want ik ben echt de absolute winterfan normaal....

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    De regen en wind vallen me nog mee moet ik zeggen! Vanaf begin september heb ik maar een paar keer de auto moeten pakken omdat het te nat was of er teveel wind stond. Ook 2 keer natgeregend ;). Maar in 4,5 maand heb ik denk ik 4 dagen de auto gepakt, en ik werk 4 dagen per week ;)

13. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Als je zo duidelijk over wilt komen, doe het dan ook goed :D

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik kijk vooral zo uit naar die kids weer naar buiten!!
    Ja ja kan nu ook maar dan is alles koud en nat blegh

En savonds in mijn eentje lekker wandelen in de avondzon mmm

15. Loesje86

Hier is het dus totaal niet vochtig, maar heerlijk droog, koud en een zonnetje.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    LW?

17. Marchella

Marchella Niet meer actief

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook en zo kom ik op zich de winter wel door, volgende week wordt het wel weer warmer maar ook nat en stormachtig, dat vind ik vreselijk weer...ben overigens een 100% zomertype!

19. Loesje86

Precies :) Alhoewel ik niet persé een zomertype ben, meer er tussenin, haha

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier is het momenteel best mooi weer. Blauwe lucht, zonnetje maar KOUD. Net een wandeling gemaakt en was best te doen in de zon.

Mijn voorkeur heeft toch wel de lente/begin zomer. Graad of 23 alles groen zien worden, fluitende vogels, mijn hond die t nog niet aflegt ivm de hitte. En dit jaar met ons meisje erbij 😍

Voor nu is het echt nog maar januari.. we moeten nog ff

Deel Deze Pagina