Ik wil zomer!

Discussion in 'De lounge' started by Nescio, Jan 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

haha, ik ga er maar niet meer op in ;)

2. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Wat een bijdehandje joh. Blegh. Stel jezelf niet zo aan en laat iemand zijn ergenis gewoon lekker uiten. Ben je ongesteld ofzo? ;)

@TS: Ik snap je gevoel heel goed, ik vind het nu ook echt verschrikkelijk. Kan er ( buiten het mooie landschap ) niets positiefs aan vinden. Ben ook heel blij dat wij aan de kust wonen en dus nog geen sneeuw gezien hebben maar alleen kou en mist.

Wij zijn echt van die mensen die heel graag buiten zijn, lekker wandelen over het strand, chillen met de billen in het warme zand, lekker in de tuin hangen met een heerlijke BBQ, zwemmen in het zwembadje, eindeloos spelen in de natuurspeeltuin en ga zo maar door. En ja ik snap dat je nu ook lekker kan wandelen maar na 15 min heb ik het wel gezien hoor, heb het dan zo koud, kinderen vinden het niets en dan beland je dus al sneller binnen dan in de lente/zomer. Ik vind het echt verschrikkelijk. Hopelijk blijft het aan deze kant van het land de hele winter zoals het gisteren was, strak blauwe lucht, brandend zonnetje en gewoon boven het vriespunt dus niet te koud maar ook niet te warm om het winter te noemen.

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het is vandaag op zijn koudst hier, maar mijn nieuwe donsjas is binnen, o ik ben zo blij! Vanmorgen naar school gelopen zonder te vernikkelen.

En er schijnt een waterig zonnetje. Als het niet glad wordt valt het allemaal wel mee :D

4. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ow hier was het echt verschrikkelijk vanmorgen.

Moest boodschappen doen en zelfs de karretjes waren bevroren, moest met mijn handschoenen aan die karretjes vastpakken :$

-4 was het hier trouwens maar voor mij staat dat gelijk aan -10 :D

Glad is het hier niet maar ik kom dan ook echt niet ver buiten dus weet niet hoe het voor de rest op het dorp is. Man is werken en hoef alleen de jongste op te halen om 12 uur en de oudste komt zelf naar huis op de fiets. Ik ga het huis van onder naar boven helemaal strippen denk ik hahaha :D

Ik kom niet buiten als het niet hoeft ;)

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik vind het wel lekker! Zolang het maar droog is! Maar hey een lekker zonnetje en korte mouwen temperaturen zeg ik ook geen nee tegen hoor!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh ik zou om die reden juist graag rond de evenaar wonen. Lijkt me heerlijk! :D niet te koud en niet te warm.

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ook niet hoor. Mijn jongste loopt de route naar en van school altijd zonder problemen, maar vandaag bleef ze halverwege toch stilstaan, zachtjes huilend: 'Nina naar binnen komen'.

Fijn als we kunnen sleeën of een sneeuwpop maken, maar dat gaat niet met die ijzige sneeuw die hier veranderd is in drab.

8. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik vind het ook te koud. Door mijn reuma heb ik overal pijn, handen zijn dik en kan bijna niks vastpakken omdat het zeer doet en ik geen kracht heb. Mijn dochter houd ook niet van de kou, al vind ze het wel prachtig om in de wagen te zitten tot haar kin ingepakt in de voetenzak haha. En als ik dat zie wordt ik er nogal jaloers van hihi.

9. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ach goshie.

Sleeën kan hier sowieso niet, is nog niet 1 vlokje gevallen ( godzijdank ) als ik soms die sneeuw foto's voorbij zie komen op Facebook ofzo dan denk ik minstens dat ik aan de andere kant van de wereld woon :D

10. Colour

Colour Bekend lid

Feb 5, 2013
    644
    173
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ik hou van alle seizoenen, heerlijk :)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,818
    113
    Een warme jas is dan zo lekker! Ik heb dit jaar ook een heel warme jas en gevoerde laarsjes gekocht, niet heel charmant haha, maar wel heel warm.

12. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    Inderdaad haha, ik heb al de hele winter het gevoel dat de winter nog moet beginnen. Nu dus, sinds een dag of twee.😋 Geen problemen mee hoor, vooral niet met deze zachte winter.

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ik ben ook helemaa klaar met de winter.
    Sowieso is het niet mijn seizoen ondanks dat ik het prachtig vind als het gesneeuwd heeft of hard gevroren. En dan vooral als de zon schijnt.
    Vind het altijd zo'n gedoe om weg te gaan! Dik inpakken, met beetje pech de autoruiten krabben en niet te vergeten de troep in huis als je weg bent geweest.

Daarbij heb ik altijd pijn in mijn gewrichten door de kou of het vocht.

Nee geef mij maar lekker zomer! Hoeft echt geen 30 graden te zijn maar een graad of 24 heel graag!

14. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Ik lokte je inderdaad uit. ik wilde je even laten proeven wat voor een rotopmerking het is. en daarnaast vond ik het ook wel heel flauw dat je een argument van iemand niet leest, maar enkel de grammatica foutjes. dat is toch best kinderachtig niet?

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het is hier toch echt sinds half december goed koud. Vooral van die vochtige kou dus. Niet de mooie sneeuwlandschappen.

Share This Page