Ik wil zooo graag testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noontje, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    mischien beetje rare vraag...bedoel je dat je 12 dagen voordat je ong. moest worden al postief testen??? heb je ovulatie testen gebruikt?? ben heel benieuwd!!

2. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Nee ze bedoelt 12 dagen na ovulatie.

3. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb positief getest met de kruidvat 2v5, gecontroleerd met dipsticks en allemaal positief op 5 dagen voor NOD, maar bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook elke dag en was ie pas positief op 1 dag voor NOD.

dpo betekent days post ovulation (vertaling: dagen na ovulatie), dus 12 dpo is 12 dagen na je ovulatie.

4. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    o oke bedankt voor de reatie...zo wordt het steeds een beetje duidelijker voor mij!!

5. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Adria, knap hoor dat je het zo makkelijk volhoudt, ik duim iig voor je! En hier wederom ook weer een dag volgehouden, we komen er wel ;)

6. Veneno

Veneno Lid

11 apr 2013
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm het is heel moeilijk om te wachten! Maar irts zei tegen mij doe gewoon een test, en heb t gedaan 5 dagen voor nod en was positief!!!zowel kv als action eerst kv2v5 en toen kon ik t niet geloven naar de action gegaan en nig een test gedaan en die was ook positief maar wel lichter!

Dus je kan een gokje wagen?...

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Succes met testen dames!!!

Ik krijg vandaag uitslag via bloedonderzoek...
    Ik had spiraal laten inbrengen en die is kwijt en ze denken vruchtenzakje te zien.

Dus spannend spannend!

8. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    En Noontje, vanmorgen stiekem al getest of kun je je nog steeds inhouden? Ik begon stiekem ook al 5 dagen voor NOD te testen;) Zag toen buiten afleestijd een heel vaag streepje, 2 dagen later had ik een duidelijke streep:) Succes!

KiRaSeSe, wat spannend meid! Waarschijnlijk niet helemaal de bedoeling dus? Zou je het leuk vinden als het zo is? Laat het maar weten hier, ben benieuwd! Voor je kleine man wel erg leuk als er zo snel weer een broertje of zusje komt!

9. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Vanochtend toch stiekem gedaan! Was vroeg wakker, dus hoefde ook niet te haasten voor m'n werk en dat was funest ;) Was al aan het wachten op m'n middagpauze om een foto te plaatsen. Moet er wel meteen bijzeggen: hij is héééél licht, op de foto ook niet goed te zien én m'n onderbuik is aan het rommelen alsof toch binnenkort m'n ongi doorbreekt, dus ik ben zelf nog niet al te hoopvol. Of eigenlijk: hoopvol juist wel, maar verwacht er nog niet te veel van. Spannend...dat wel...

Bijgevoegde bestanden:

10. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
  11. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Nou die is positief hoor meid! Gefeliciteerd :D x

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Mooie test, gefeliciteerd! Ik had ook een paar dagen voor mijn positieve test een rommelend gevoel in m'n buik, alsof ik ongesteld moest gaan worden, maar ik bleek toch zwanger! En dat ongi-gevoel heeft nog weken aangehouden, is een teken dat je baarmoeder aan het groeien is, dat voelt hetzelfde als menstruatiekrampen :)

13. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Zie je streepje duidelijk hoor ! wat spannend hopelijk over 2 dagen nog donkerder :D

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Duidelijk streepje hoor, gefeliciteerd! :D

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid! Rommelende buik zegt niet zoveel, ik heb me toch krampen gehad van week 3,5 tot 5,5, dacht echt dat het niet goed ging, maar zie m'n banner. :D

16. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Geliciteerd ziet er goed uit!

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Gefeliciteerd !!

18. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wauw wat een mooie 2e lijntje!! Gefeliciteerd!!

19. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    tanx heel handig!!!Noontje wat een mooie test!!!!spannend hoor!! als ik het goed begrijp heb je dus wel vroeger getest?? ik heb me voorgenomen pas zaterdag te gaan testen als ik nog niet ong. ben geworden....volgens mijn berekening is dinsdag de 30 ste mijn ong. dag.(heb ovu testen gebruikt vandaar)
    Maar ik voel eigenlijk helemaal niets..beetje zere borsten klein beetje rommelende buik(maar niet noemens waardig dus ben bang dat het niets is deze maand maar hoop het natuurlijk wel.)spannend!!enne jij succes he!!

20. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Inderdaad toch vier dagen van tevoren getest...kon me niet meer inhouden. Wordt wel spannend zo. Ben benieuwd of 'tie de komende dagen duidelijker wordt, maar zolang m'n buik vervelend blijft rommelen (hoewel ik weet dat het ook het groeien van de baarmoeder kan zijn), ben ik toch wel bang dat het niks is. Eens zien de komende dagen...
    Ik blijf voor je duimen hoor, spannend!

Deel Deze Pagina