Ik wil zooo graag testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noontje, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik had al een ruime week voor m'n NOD dat ik 's avonds misselijk werd zodra ik op bed lag en een soort van lichte pijn in m'n onderbuik (wat waarschijnlijk het oprekken van de baarmoederbanden is geweest). Toen ben ik vorige week een dag of drie enorm misselijk geweest, maar achteraf denk ik dat dat meer van spanning was van het weten, toch stiekem twijfelen en m'n moeder willen vertellen ;) Want sinds het weekend (en we het voorzichtig verteld hebben) is dat wel over. Dus ik ben bang dat ik er nog wel aan moet geloven. Verder moet ik totaal niet meer aan brood of chocola denken, jakkes :( En ik voel me heel erg moe...(slaap)moe, maar ook snel buiten adem na bijv alleen maar twee keer de trap te zijn opgelopen. Als het dit blijft, teken ik er graag voor, maar zo makkelijk kom ik er vast niet vanaf ;)

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    noontje: ooh dat klinkt echt zwanger idd!

Ik heb net getest en ik zag een streepje, heel dun. Dus ik geef m aan mn man zonder iets te zeggen, want ik maak mezelf gek, zegt ie nou duidelijk toch! Echt een streep:D0

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Foto:

Zeggen jullie t maar, ik weet t niet meer.

4. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik zie 'm niet, maar dat heb ik constant met tuurstreepjes, mijn telefoon staat waarschijnlijk heel licht. Maar heel voorzichtig gefeliciteerd! :) Ik zou gewoon over twee dagen nog een test doen, dan moet ie al een stuk duidelijker zijn. Wat spannend joh, ik hoop dat hij/zij blijft hangen!!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Foto van mn mobiel

6. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ik zeg zwanger Monique :D Gefeliciteerd!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lovely: thnx!! Maar durf t nog niet te geloven, ik heb net nog een test gekocht:p In de enige winkel die open is:D

8. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik zie 'm ook!! Wat een leuke K-Dag! :)

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hey, ja zeker! Heel bizar loop de hele dag al met een waas en word overal emotioneel van:( Naja, ik wil eerst veel meer zekerheid. Is natuurlijk pas 2 dagen voor NOD.

10. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Weet precies hoe je je voelt... ;)

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Snap ik:D

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Net nog getest, nu echt duidelijke streep!:)

13. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Heerlijk, gefeliciteerd!!

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Noontje: dank je wel!:D

15. Anna11

Anna11 Lid

2 mei 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ben nieuw op dit forum.
    Heb al ruim een week last van een misselijk weeig gevoel, moe, snel emotioneel, zere, gespannen en volle borsten, slecht/onrustig slapen. Maar mag a.s. woensdag pas testen. Heeft iemand van jullie dit ook al zo vroeg voor nod gehad?
    Vind het zo spannend, wil zoooo graag testen!

gr. Anna

16. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Hoi Anna, welkom :) Ik was 's avonds een beetje misselijk, ook pijnlijke borsten en verder wat krampen onder in m'n buik, maar eigenlijk wel net anders dan menstruatiekrampen (maar dat verschil viel me later pas op, ik dacht eerst dat ik gewoon ongesteld zou worden). Dit begon bij mij allemaal ook ongeveer een week voor m'n NOD, met name die eerste twee, die laatste (krampen) ongeveer een dag of vijf ervoor...denk ik (ik weet achteraf niet of mijn berekende NOD wel klopte).

17. Anna11

Anna11 Lid

2 mei 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een aantal keer 's morgens behoorlijk misselijk geweest, anders misselijk dan bij een buikgriep oid! En mijn borsten doen al dagen pijn, ook anders dan bij ongi. Het viel mijn man zelfs op dat mijn borsten zwaarder zijn dan normaal.

Zit een beetje lastig met mijn NOD... Vorige maand op 9 april licht ongesteld geworden, daarna een aantal dagen niets en op 12 april heftig ongesteld. Weet dus niet zo goed welke dag mijn NOD is/zal zijn.

Vind het mega spannend in ieder geval. Wat adviseren jullie, gewoon vast een keer testen? En kan dat 's avonds?

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Anna: welkom! Ik had afgelopen week vooral krampjes, steekjes en gerommel onderin mijn buik. Nog steeds trouwens, en ik ben al misselijk.

Spannend hoor! Ik heb gistermiddag positief getest met de kv2v5 test. Van 2 tot 6 even niet geplast en gedronken en toen kon t hoor. Maar is wel snel nu. Ik heb 4 april laatste ongi gehad. 18 april vermoeddelijk eisprong.

19. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik dénk dat ik zelf toch zou proberen nog even te wachten, maar ik weet ook hoe moeilijk ik dat zelf vond ;)

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben het eens met Noontje, hoe moeilijk het ook is, maar als je te vroeg test is de kans ook groot op negatief.

Deel Deze Pagina