Morgen testen...pffff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liza28, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ohhh dames, besloten om morgen te gaan testen! Ik kan niet meer, ben op van de zenuwen en sta ermee op en ga ermee naar bed! Het voelt goed, al is dat wel eng om hier uit te spreken.. Ik weet niet waarom, het is een gevoel.. Sinds de klusperiode wat vage klachten.. Hardlopen kost veel moeite, terwijl ik normaal 3 keer per week bijna 10 km met gemak loop, waren afgelopen week de 2 keer hardlopen geen doen.. Lage rugpijn en een dramatische conditie.. Daarnaast slaap ik al een week slecht.. Ben kei moe maar kom niet in slaap en als ik dan slaap droom ik veel en word ik vaak wakker.. Volgens de 'richtlijn' zou woensdag ongeveer mijn innesteling geweest zijn.. Sinds gister zijn mijn borsten groter en mega zacht! En sinds vanavond is daar brandend maagzuur bijgekomen!

Ik heb er een goed gevoel over maar zeg niks tegen manlief.. Morgenochtend testen en hem hopelijk wakker maken met een surprise? En zo niet dan morgen lekker los tijdens een vrijgezellenfeest van een vriendinnetje en op naar de volgende ronde!
    50/50 dus ;) suuuuuuuuuuper spannend! Sorry moest dit even kwijt ;)

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, wat superspannend! Klinkt allemaal wel goed volgens mij...
    Ik kom morgen hier weer even kijken (lezen).
    Hoop dat je kunt slapen vannacht hihi.

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Spannend succes!

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Dat hoop ik ook! Al lukt dat al een week niet echt en als die test morgen positief is heb ik het er graag voor over ;)

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hai meid,

Spannend he?! Ik zit inmiddels op dag 36 en mn lange cyclus was 37 dg. Dus ik wil zondag gaan testen. Ik heb er opzich ook een goed gevoel over: ineens veel stevigere, grotere (.)(.) ;), heeel maf en levensecht dromen en ook iets van maagzuur, of continu het gevoel dat je vol zit :S

Ik duim voor je morgen, en hoop zelf zondag ook positief nieuws te hebben :p

Succes!

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wow! Wat super knap dat je nog niet getest hebt! Eigenlijk zou ik ook nog een week moeten wachten maar wil het gewoon weten..
    Vind het wel stoer dat je zo lang wacht hoor!
    Ik duim ook voor jou, hebben ook bijna dezelfde symptomen, zou wel heel gaaf zijn hè.. Ik voel het zo sterk maar ben ook zo bang dat het toch niet zo is.. Dan heeft mijn lichaam mij echt voor de gek gehouden.. Pfff maar voorlopig morgen eerst maar eens testen, hoe spannend!! Ik hou jou ook in de gaten!

7. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja mn banner klopt niet hoor, maar het max wat je in kon voeren was 35 dagen :x Maar morgen zit ik op dag 37, dus wil zondag testen. Ik heb in 5 maanden al een stuk of 10 testen versleten, zoooo zonde :( Maar als ie nu weer negatief is vrees ik dat mn cyclus nog langer gaat worden. Ik heb nog helemaal geen tekenen van een aankomende ongi ofzo, normaal heb ik altijd bruinverlies.

maarja, we wachten af... Als ik morgenochtend wakker word, kijk ik als eerst ff in je topic ;)

8. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Spannend!! Heel veel succes :D

9. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik ga heel hard voor je duimen meid!!:D

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Thanks ladies!! Super lief!

11. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend!! ik duim voor je!! :D en blijf je volgen!

12. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim heeeel hard voor je meid. succes.

13. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    En?

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja, en en en en ??????

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Helaas :( parelwitte test.. Dus of mijn lichaam houdt me enorm voor de gek, of ik was toch te vroeg.. Maar vermoed dan het eerste.. Geloof niet dat er over een week wel ineens een streep staat.. Al zou het bij een cyclus van 34 dagen wel kunnen.. Maaaaaar nu eerst focus op vrijgezellenfeestje vanmiddag! Lekker wat drankjes en gezelligheid! Heb er zin in..

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Balen zeg! Maar ik duim verder hoor.
    En voor nu, heel veel plezier op het feestje!

17. Jomy

Jomy Niet meer actief

Balen meid! Maar op welke dag zit je nu en hoelang waren je vorige cyclussen?

Iig veel plezier vanmiddag!

18. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Mijn cyclussen vind je in mijn handtekening.. Waren40 (ontpillen) 29 en 34.. Volgens mbk (app op telefoon) zou ik bij een cyclus van 32 dagen (gemiddelde) donderdag pas mijn nod zijn.. Bij een cyclus van 29 zou het maandag zijn.. Ik weet het dus eigenlijk niet ;)

19. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Mijn cyclussen vind je in mijn handtekening.. Waren40 (ontpillen) 29 en 34.. Volgens mbk (app op telefoon) zou ik bij een cyclus van 32 dagen (gemiddelde) donderdag pas mijn nod zijn.. Bij een cyclus van 29 zou het maandag zijn.. Ik weet het dus eigenlijk niet ;)

20. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Denk dat je veel te vroeg getest hebt hoor, de kans is groot dat je weer een langere cyclus hebt en dan heb je pas volgende week nod.
    Blijft spannend dus! Veel plezier vandaag met je vrijgezellenfeestje

Deel Deze Pagina