ik wil zooooo graag

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Phoenix

Phoenix Actief lid

Aug 17, 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja precies dat lijkt me ook geweldig!

2. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Ik wil ook heel graag een 2e en mijn vriend ook (nog) niet.
    Ik vind zelf dat ik aardig oud begin te worden. Vond ik bij de eerste al. Had graag jonger moeder willen worden. Maar toen moest ik ook al 2,5 jaar wachten en daarna nog 8 maanden voor het raak was.

3. happymama

happymama Niet meer actief

heb t er weer over gehad maar hij blijft bij zn standpunt , hoe langer t duuurt hoe meer ik wil droom nu regelmatig da ik zwanger ben

4. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    kun je elkaar niet tegemoed komen? jij wilt nu en je vriend wilt over 1 jaar, dat je er samen over hebt om er dan over een half jaar voor te gaan.... ?

5. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ik ken het probleem. Ik wilde ook veel eerder kinderen dan mijn man. En wat vond ik het moeilijk om te wachten. Zeker omdat iedereen om ons heel al wel zwanger was en kinderen had. In het begin werd ik dan heel boos op hem, want hij was natuurlijk de schuldige ;) Maar later kon ik gewoon aangeven dat ik een moeilijke dag had en dat begreep hij wel.

Maar nu onze tijd gekomen is, is hij er helemaal klaar voor. En dat was eigenlijk wel het wachten waard. Want nu genieten we er samen volop van. Ik had het ook niet getrokken als hij gedurende de zwangerschap nog twijfels zou hebben.

Heel veel sterkte!!

6. Mama van meisje

Oct 28, 2007
    31
    0
    0
    Hier ook de situatie dat manlief geen 2e wil en ik kan het bijna niet meer onderdrukken!

Nu heb ik wel mijn spiraal eruit laten halen omdat ik toch liever weer an de pil ging werd toch elke maand met de spiraal nog ongesteld dus dan maar weer aan de pil zodat je er nog eeen beetje grip op hebt!

Nu zegt manlief, stop toch even met die hormonen, dus nu voorlopig even met condoom, maar we zijn het 2 x gewoon glad vergeten omdat we al zolang er niet naar om hoefte te kijken, nu is hij niet in mij gekomen.... Maar..... Je voelt hem al ben wel overtijd nu.....
    Alleen de kans is zoooooo klein bijn voor het zingen de kerk uitgaan....

Als het wel zo is spring ik een gat in de lucht en mijn ma heeft al gezegd dat het meer dan welkom is maar ee echt voor gaan wil hij niet MANNEN!?

Wat moet je daarnou weer mee???

Liefs mama van meisje

7. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

Feb 17, 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    spannend hoor, mamavaneenmeisje..

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    grappig , heb net ook zo'n topic geopend...""manlief is een twijfelkont""

heeeeeeeeeeeeeeeel irri, zo'n man.....maar wel lief....

9. happymama

oei mamavanmeisje
    wanneer ga je testen

10. Mama van meisje

Oct 28, 2007
    31
    0
    0
    Heb al 3x negatief getest ga gewoon nu wachten op mijn menstruatie grrrrrrrrr

Heb mijn spiraal er nog niet zo lang uit dus cyclus zal wel van slag zijn en deze maand alleen voor t zingen de kerk uit of condoom dus kan ook bijna niet zwanger zijn
    Zou t al van voorvocht moeten zijn......

Liefs,

11. happymama

ppfff net terug van kraam visite klein meid vast gehouden , ze was met de geboorte van lengte en gewicht precies t zelfde als mijn dochter.... zoooo mooi nu kan ik helemaal niet meer w8ten

12. happymama

jaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben besloten ...
    van de zomer gaat mijn spiraaltje eruit !!!!!!!!!!!!!!!
    moet er niet teveel aan denken want dan duurt t te lang . probeer volop van me dochtertje te genieten nog .
    welke maand t precies word dat weten we nog niet en eigenlijk niet over gahad ...
    wanneer begint de zomer ??? juli ??

13. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

de zomer begint in juni ;)

14. happymama

aaahhh das helemaal mooi hahaha straks ff melden hier

15. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    He hallo ;)

Wat een goed nieuws. Ik vind dat de zomer al in juni begint ;),
    Nog een een half jaartje en dan ben je vast ook weer zwanger. Ik zal voor je duimen.Ik heb dan alweer de 2de net als het goed is.

xx

Share This Page