Deze maand ben ik precies 2 jaar van de pil af en helaas nog steeds niet zwanger.... wordt er best wel depri van Kijk operatie gehad in mijn buik op 15 maart. Alles was goed volgens de arts. Van mijn man is alles goed en nog steeds niet zwanger? Er zijn vast meerdere die in het zelfde schuitje zitten als ik. Misschien dat we elkaar wat kunnen opbeuren...
Zit niet in het zelfde schuitje maar wens je wel heel veel sterkte en uiteindelijk een mooie dikke buik! Liefs Ester.
He meid dikke knuffel! Je bent gelukkig niet de enigste die zo lang op haar droom moet wachten Ik ben sinds december 2005 bezig en met 2 miskramen en nog geen kindje zakt de moed soms ook in mijn schoenen. ik probeer te leren dat mijn geluk niet afhangt van een kindje ja of nee. Dit is moeilijk en zwaar maar probeer te genieten van de dingen die je wel hebt! En misschien heb je dan ook wel opeens als je het niet verwacht een mooie test in de handen! Liefs en een kus!
Jeetje, da's inderdaad lang hoor, hebben ze niks kunnen vinden dan? vind dat echt shit voor je..En dat mooie meisje op de foto, is dat jouw dochtertje? Ben zelf erg blij met mijn dochtertje nu, als de 2e niet had gelukt, of nu niet blijft zitten zou ik er wel vrede mee hebben gek he. Maar snap ook best dat mensen daar geen vrede mee hebben hoor groetjes annette.
Dat is ook niets niks meis... 2 miskramen. Ik heb er zelf ook 1 gehad en dat is gewoon zo erg om mee te maken. Maar eigenlijk mag ik ook niet mopperen. Heb een prachtige dochter, maar ja het zou zo leuk zijn een broertje of zusje erbij Ik heb het ook goed hoor, mag niet klagen.... Maar na 2 jaar wordt ik best een beetje verdrietig... maar als mijn ongidagen voorbij zijn, dan ga ik er weer voor hoor...
wij zijn nu ook alweer anderhalf jaar bezig en toch maar naar de huisarts geweest. mijn vriend heeft gister zijn zaad ingeleverd. ik gebruik de persona om te zien of ik wel een eitje krijg en heb de afgelopen 3 maanden gewoon een eitje gekregen en ik voel hem ook. en vandaag voel ik steken aan de zijkant dus hij komt er weer aan en ik kon het ook zien op de persona. ik had in augustus een miskraam gehad. en verder ben ik ook nog niet zwanger geweest. soms zakt de moed je in de schoenen en ik word er soma een beetje depri van. en ooievaar jij bent alweer 2 jaar bezig en ik leef met je mee. liefs san.
Annette dat is inderdaad mijn dochter, daarom mag ik ook niet mopperen.. maar ja ben toch wel een beetje verdrietig... maar ik zet door!
San dat is ook best lang... maar goed dat je bij de arts bent geweest. Enne ik ga ook weer de persona gebruiken. WIl even weten hoe het nu zit met mijn eitje aangezien ik die operatie heb gehad Ik voel wel altijd mijn ei... dat is juist het gekke
Je mag best mopperen hoor , daar zijn we toch allemaal voor. Om lekker hier ff ongestoord te zeiken over die rotlichamen en vooral BAARMOEDERS! drama dingen. Heb voor mijn dochtertje 4 miskramen gehad, maar word er nu niet meer warm of koud van, ben een bikkel hoor. Ben gewoon zo gelukkig met mijn gezinnetje, en vind het prima zo. Heb ook pas net zin in een 2e, dus kan me jouw gevoel heeeel goed voorstellen. Maar vertel dan: hebben ze geen reden kunnen vinden bij jou ofzo?
hoi ooievaar, jeetje al weer 2 jaar dat is een poos. wil je heel veel sterkte wensen en hoop echt dat je droom een keer uit komt. liefs Chantal.
kom je dan ook weer praten bij de persona topic? ik vind het wel een ideaal ding. en ik word dan ook na 14 dagen ongi behalve vorige maand, was 2 dagen eerder. liefs san.
annette, die kijkoperatie kreeg ik omdat ik veel pijn in mijn lies had en vaak veel bloedingen had. hij had een echo gemaakt en zag dat er wat op mijn linkereierstok zat. dus toen kreeg ik gelijk die kijkoperatie er zat opgehoopt bloed en dat hebben ze schoongespoelt. nu is alles bij mij toegankelijk. dus het zou moeten lukken volgens de gyn. maar ja waarom lukt het dan nog niet. we doen echt wel goed ons best enne an ik kom zeker weer bij de topic persona meekletsen wel leuk dat die nog steeds loopt... ik heb ´m zelf gestart
Ik zal daar eens gaan kijken maar nog even over mijn kijkoperatie. ik hoorde van iemand, weet ff niet meer van wie, dat je extra vruchtbaar bent de eerste 3 mnd. als je je hebt laten schoonspoelen merk er weinig van
He Ooievaar, Was al benieuwd hoe het met je ging. Zeker na die operatie. Maar helaas ook nog niets, zie ik. Ben nu 1,5 jaar gestopt met de pil en ook nog steeds niets. Volop in de MMM. Hoe was je trouwdag?
Balen zeg dat het bij jullie ook nog niet raak is... hopelijk hoeven jullie niet meer lang te wachten Onze trouwdag was super! Zo´n mooie dag. Strak blauwe lucht de hele dag en mijn mannetje zag er zo mooi uit. Om door een ringetje te halen. Was gelijk weer verliefd
Ooievaar, Ohhhhh wordt er een beetje week van Dan hebt je het wel getroffen met het weer. Is toch altijd afwachten. Was je kleine meid er ook bij? San, Gaat hier wel hoor! Alleen beetje aan het vervelen. Hoe is het met jou? Je eitje is weer in aantocht las ik. Wanneer ging Klaas zijn zaadjes wegbrengen?