Ik wil zwanger worden maar mijn man niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje90, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als het helaas moet omdat je in de mmm zit....dan snap ik het wel.
    Maar anders weet je niet eens wat het is tempen toch ...hahaha

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik wist het ook niet hoor tot ik hier op t forum lid werd en het moest doen ivm mmm.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik denk de meesten op die leeftijd niet nee......;)

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Kleine noot m.b.t. de topic-titel: is je man zich er wel van bewust dat híj helemaal niet zwanger hóeft te worden?

Probleem opgelost?
    :D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies dat bedoel ik.....maar we wachten rustig af wat ts nog komt vertellen......

6. rossi1

rossi1 Actief lid

9 okt 2012
    246
    154
    43
    Wil graag even off topic reageren. Vind de reacties hierboven over 'jonge meisjes' e.d. nogal neerbuigend.
    Ikzelf ben ook 23. Sinds 3 maanden getrouwd en eind september gestopt met de pil. Omdat wij beide graag een kindje willen!!!
    Ik heb mij hier toen aangemeld op het forum voor meer informatie. Tuurlijk zit er een verschil in de ene 23 jarige en de andere. Maar zo generaliserend zoals er hier boven gepraat word vind ik een beetje jammer!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik bedoelde eigenlijk nog jongere meisjes...niet alles zit zwaar opvatten hoor. Je weet best wat ik bedoel....ikzelf was 24 tien ik zwanger raakte dus.....ik heb het over tieners!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi jij weet het altijd lekker luchtig te maken he....:D

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    (Voordat ik moppers krijg: ik heb eerder een heus serieus advies gegeven.)

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    en nu reageert ze zelf niet meer
    idd erg vreemd

11. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik had ook al heel snel een kinderwens en mijn vriend nog niet. Wel had ik eerder een miskraam gehad waardoor het aangewakkerd was zeg maar. Ik was sinds de miskraam niet meer aan de pil, ik had zo'n sterke kinderwens dat ik er gewoon gek van werd. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik maar beter niet aan de pil kon gaan want ik wist niet of ik mezelf wel kon vertrouwen. (zeg niet dat ik ooit hem erin had geluisd, maar beter voorkomen dan genezen toch)Uiteindelijk hebben we anderhalf jaar aan voor het zingen de kerk uit gedaan. Is ook niet ideaal, maar dan lag het in ieder geval in zijn handen.

Misschien kan je man je een datum geven, voor mij was het erg fijn dat ik wist waar ik aan toe was. Ik wist wanneer we zouden beginnen aan kindjes en daardoor kon ik me er toch op verheugen en er naartoe leven.

12. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja et klopt jullie hebben gelijk ik heb 2 x in 2maanden de pil expres vergeten en heb 7maanden alles by gehouden,ik trok et nie meer dat ik hulp ben gaan zoeken! Het spijt me,en weet dat ik fout zit! Je moet samen willen! Daar ben wel achter! Na veel praten word et duidelijker! Et spijt me dat zo raar is gegaan! Maja als je zo veel erover na denkt kun je echt helemaal in door draaien! Ik zocht alles op en wou alles precies weten! En dan kijken of by my klopt! Erg hè! Ik zal jullie verder nie meer lastig vallen en denk dat beter kan stoppe met steeds op deze site kijken mischien kan dan los laten! Bedankt voor iedereen mening!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind het steeds een vager verhaal worden.

Meid ik kan maar 1 ding zeggen zoek professionele hulp want wat je hebt is een wens die over is geslagen naar een obsessie!

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

oke maar dan snap ik nog steeds deze zin niet:

"Dat zo makkelijk ging wy zitten in de 7e ronden en sinds 2maanden aan temperaturen! Ma zonder resultaat"

is toch logisch dat er geen resultaat is als je aan de pil zit zoals je zegt!?

maar misschien kun je idd beter zo min mogelijk op de site kijken om jezelf te behoeden voor het doorslaan, neem de tijd en praat er gewoon goed over, als de beslissing eenmaal gemaakt is weet ik zeker dat je heel veel aan dit forum zal hebben ;) :)

15. LooklikeAnAngeL

5 dec 2011
    33
    0
    0
    Ik snap jou verlangen .maar vraag aan hem of het een optie is voor de toekomst plan dan vooruit wanneer je met de pil stopt .wilt hij het niet of weet het niet maak je zelf duidelijk hoe belangrijk jij het vind .heeft dit geen zin .en jij wilt het echt zo graag .denk dan na of jullie dán wel samen 1 toekomst hebben .maar ga pleas niet stiekem de pil vergeten.je maakt het echt zwaar voor je zelf .en voor jullie kindje er komt ruzie spanning van .dan als hij er niet voor zorgt wordt jij boos want hij hoort er voor te zijn .maar gebeurt mss niet .en zo kindje krijgt veel narigheid mee voelt zich niet geaccepteerd etc .dat moet je niet willen .denk dus goed na maak dan een keuze .als er geen oplossing is .dan mss toch ieder een eigen toekomtt los van elkaar

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat we flink in de maling genomen worden!
    En dat diegene meerdere accounts heeft aan de schrijfwijze te zien!!!
    Dus dames,laten we allen niet meer reageren.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ennuh melanie???

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien het beheer op de hoogte stellen! Want ook ik had al eerder het vermoeden dat er een groepje meiden hier bezig is...er komen opeens een hoop van dit soort topics opduiken!

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hooi meisje90
    wat een vervelende situatie zeg! ik ben zelf nu 22 jaar en wij hebben ook een kinderens, eerst ik veel sterker dan mijn vriend! ik gebruikte de prikpil en ik besloot er vorige jaar oktober mee te stoppen, ik had geen vertrouwen meer in de prikpil, ik was niet bang fat ik er zwanger doorheen werd maar ik had ondertussen zoveel last van de bij verschijnsels, dat het niet meer te doen was, maar ook las ik veel verhalen over fat t ontpillen gemiddeld een jaar duurde! ik heb het mijn vriend ook eigenlijk gewoon mede gedeeld fat ik er mee stopte! ook hij wou geen condoom gebruiken maar wel seks maar geen kinderen! ik heb hem gezegt dat ik geen pil meer wou gebruiken, omdat ik er al meer dam een jaar ziek van was en dat hij maar een rubbertje om moest doen als die geen kids wou!
    wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is dat het vam jou man ook niet echt eerlijk is fat hij van jou verwacht jr pil te slikken, terwijl hij weet hoe graag jij een kindje wil en hij er zelf niets voor over heeft! als jij graag wil stoppen dan moet fat kunnen en dan moeten jullie samen een compromie sluiten! als jij alvast stopt is jou lichaam op orde voor als jullie beide ren kindje willen en gebruikt hij een condoom
    ! naja fat lijkt mij een eerlijke middenweg!

btw nadat ik gestopt was met de prikpil is mijn cyclus een drama! loop ook bij de gyn! dus ik ben erg blij dat ik gestopt ben met de pil! mijn vriend wou nadat ik echt gestopt was toch wel voor een kindje gaan! zeker nadat hij hoorde hoe lang t kon gaan duren! hij vond t idd gewoon wennen.. en d8 dat t allemaal heel makkelijk en snel gaat altijd!

maarja wees eerlijk en open naar elkaar! en probeer elkaar te begrijpen en een mooie middenweg te vinden! en doe veel info op samen! miss veranderd 1 ban jullie in ged88!

ps sorry voor vele typ foute! zit op tel met te lange gel nagels hihihi heel handig maar niet heus!
    suc6 meid!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Of het nou echt is of niet....

Stoppen met de pil achter de rug van je vriend/man op is echt geen goed idee. Stel nou jij bent al een jaar gestopt, en je bent nog niet zwanger, dan zegt je man van kom op we gaan er voor.
    Dan weet jij inmiddels dat je niet makkelijk zwanger raakt, en dan moet je NOG een jaar klussen e.d.
    Geloof mij nou maar dat je daar niet gelukkig van word (heb ik geen ervaring mee hoor haha. Maar heb wel eens verhaal gelezen van iemand die dat dus had).

Dus ga gewoon lekker bezig zijn met andere dingen in je leven en je man geeft vanzelf wel aan wanneer de tijd rijp is. Geniet lekker van je man en het getrouwde leven.

Deel Deze Pagina