hallo allemaal ik wil zwanger worden maar leuk het niet ik was bij de gynaecoloog vorige maand en ik gebruik wel foliumzuur bijna 1 mand na mijn bevalling van mijn eerste kind ben ik met de pil begonnen in 2008 6 maanden de pil gebruiken en ik stope in 2009 ben ik weer met de pil begonnen bijna 3 maanden en ik stop dus sinds 2010 tot nu mijn man gebruik condooms en ik probeer om zwanger word van februari ik weet het niet waarom word ik niet zwanger ??? relatie was in maart 11 17 18 20 27 28 29 2 april Mijn menstruatie was 5 december 2010 9 januari 2011 6 februari 2011 6 maart 2011 4 april 2011 menstruatie 6/ of 7 dagen ongesteld dag van cyclus 28 of 29 of 30 ik wil graag weten wanneer ben ik vruchtbaar? Hoe kan ik zwanger worden? de beste tips om zwanger te raken? missionarispositie ? elke dag moet seks voor kans om zwanger te worden? alvast bedankt
Hoihoi, Wij doen ons best om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, helaas lukt dat niet altijd de zelfde dag. Je hebt eigenlijk dus best geluk... Je hebt een mooie regelmatige cyclus dus in principe ben je 14-16 dgen voor je menstruatie het meest vruchtbaar. Standje heeft weinig invloed, Evt kan je ovulatietesten doen of temperaturen om de juiste dagen te bepalen. Je kan ook naar je huisarts voor advies. Imke