Hoi dames, Ik had net toch iets raars..Morgen is mijn NOD.. En net had ik erge jeuk aan mijn tepels, ik beetje duwen want ja krabben doet wat pijn Komt er uit mijn tepel een druppel doorzichtig wit vocht Dat is nu echt pas voor het eerst! dus ik duwen op mijn andere borst, daar dus ook.. Herkend iemand dit? Afgelopen half jaar heb ik dit niet gehad. Half jaar daarvoor wel, maar dat was nog van de zwangerschap van mijn zoontje.
Zou kunnen dat het raak is, want je temperatuur is ook nog mooi hoog zie ik. Ik had overigens soms in mijn cyclus als ik in mijn tepel kneep ook wel eens wat vocht wat eruit kwam en toen bleek ik niet zwanger. Maar gezien jouw temp heb ik hele goede hoop!
om eerlijk te zijn heb ik dat wel vaker, zowel de jeukende tepels als het vocht. Maar je temp ziet er inderdaad erg mooi uit! Dus ik duim voor je
Oke, ik ben in totaal al meer als 1,5 jaar bezig en heb het dus nog nooit gehad! (eerste zwangerschap 1 jaar + en deze 6 maand+) Ach het is toch altijd afwachten. Ook al ben ik blij als ik geen Clomid meer hoef te slikken