veel harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LadyIngrid, 5 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Nu alweer 36 weken onderweg. Helaas kampte ik al vroeg in de zwangerschap met harde buiken die erg vervelend waren, dus ook eerder met verlof.
    Maar nu, ik zelfs met rust op de bank zit, komen de harde buiken vaak. En sommigen zijn niet 'voelbaar', eigenlijk niet vervelend zegmaar, anderen zijn voelbaar onderin mijn buik.
    Hebben jullie hier ervaring mee? Moet ik mij zorgen maken? Ohja, ik ben tijdens mijn zwangerschap de tel kwijt geraakt hoevaak ik naar mn huisarts ben geweest voor een blaasontsteking, negatief, dus ik vermoed dat dat nu ook niet het geval is.

Lieve groetjes

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik heb t bij mn vorige zwangerschap ook gehad en bij mij werrd t door een bacterie veroorzaakt en ik heb hier iets voor gekregen toen, weet alleen even niet meer zo goed wat. Volgens mij een eitje wat ik in moest brengen voor t slapen gaan.
    Zou dus toch even langs de ha of vk gaan als ik jou was.

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb er sinds 17 weken last van ongeveer 15/20 per dag
    In rust en gewoon als ik bezig ben

Sommige voelen idd heel naar en krijg ik een soort benauwd gevoel van en andere voel ik niet echt maar zie je dan wel aan mijn buik.

Ik maak me er niet echt zorgen over omdat het al zo lang is, volgens de vk ook helemaal geen rede tot paniek tenzij ze om de 3 minuten komen en steeds zeerder gaan doen maar dat is dus niet t geval.

Ik ben er gewoon erg gevoelig voor denk ik dan maar..

4. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Dan heb je waarschijnlijk een schimmelinfectie gehad. Ben jij daar wel op getest TS?

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had in m'n zwangerschap ook veel harde buiken, de laatste paar weken waren het er erg veel op een dag. Volgens mijn vk een gevoelige baarmoeder

Deel Deze Pagina