Tot op heden gebruik ik altijd mijn telefoon als wekker. Maar mijn telefoon is inmiddels al meer dan 2 jaar oud (s4) en hij begint iets gebreken te vertonen. Wat problemen met de batterij, snel leeg raken, ineens opnieuw opstarten, en de batterij die zomaar los zat en daardoor geen contact meer maakte.. Mijn vertrouwen in dit ding begint aardig te dalen en we moeten het niet riskeren om te verslapen.. Dus ik zit te zoeken naar een echte wekker. Maar ik heb wel een paar eisen: -moet op batterijen werken (ik heb namelijk geen stopcontact bij het bed) -een strak design, zoiets als de Philips AJ7000/12. -een gentle wake functie, ik word heel gemakkelijk wakker. Op mijn telefoon is dit bij het eerste zeer zachte toontje van de zee. Ik wil niet ineens een radio horen, of mijn favoriete muziek, ik wil gewoon een natuurlijk geluid of een neutraal zeer relaxed deuntje. -de mogelijkheid om 2 tijden in te stellen, zodat ik midden in de nacht om 4 of 5 uur niet eerst de wekker hoef te verstellen als VL eruit moet. Iemand tips? Ik ga overigens een nieuwe batterij halen voor mijn telefoon, maar ik betwijfel het of dat echt nut heeft en dat het niet gewoon de telefoon zelf is
ik zou in elk geval niet meer gaan voor de Philips Wake Up Light, ik word nu van elk vogelgeluid wakker, en dan is het niet eens mn wekker
Ik lees mee, ben ook benieuwd. Ik heb ook m'n telefoon en zon ordinaire wekker met rode cijfers. Maar die is op stroom, slechte radioverbinding of een belachelijke zoomer. Dus ik ben benieuwd of er mooie tips komen. Ts, jouw linkje klinkt mooi! Alleen geen natuurgeluiden en wel op stroom? En duur.........!
PHILIPS AJ6000/12 Wekkerradio's bestel online bij Media Markt ik heb deze, ideaal. je kunt 2 verschillende wektijden instellen. zit een timer op. hij kan zowel op stroom en op batterijen. je word wakker door radio, zoemer of natuurgeluiden. zelfs de cijfers van de tijd kun je verstellen van donker naar fel. zitten 2 usb aansluitingen op, kun je je telefoon of tablet ermee opladen.
Vind ik ook! Hoe donker wordt het display? Ben erg gevoeligvoor licht en heb het het liefst pikkedonker in mijn kamer. Dit betekent dat zelfs het display van een wekkerradio mij uit slaap kan houden .