Ik zie echt een licht streepje...dus ik denk dat het wel raak kan zijn! Over een paar dgn nog is een test doen! heb goede hoop voor je!
@lottie ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook nooit een vals streepje gehad met sensitest en nu afgelopen mei, juni steeds streepjes ook al was ik niet zwanger en toen ik zwanger was (kv2v5) was senisitest plots omo wit ik ga ze nooit meer gebruiken ! @TS Mijn kv test was smiddags donkerder dan met ochtendurine maar dit hebben meer meiden hier heb ik al gelezen ! Succes met testen ! Ik zou gewoon morgen een KV testje doen hoor !
Ik zie het streepje ook. Ben benieuwd naar je test vrijdag! Maar deze vind ik positief! (tenzij je hem te diep in de urine hebt gedaan, dan kunnen ze ook positief uitslaan)
Sensitest is op.. Vrijdag een kv test doen.. Niet te diep in de urine gedaan, erg goed naar gekeken, nog ruimte genoeg over tot de max lijn..
ik kreeg nog een duidelijkere teststreep met sensitest en was echt niet zwanger ook niet te diep in de urine gedaan voor mij nooit geen sensitest meer ! Ik hoop dat je kruidvat test duidelijkheid zal geven ! Succes !
Word nu wel een beetje ontmoedigd door die verhalen over sensitest.. Sinds gisteren krampen, ongesteldheidskrampen, zo voelde het.. En enorme trekking door naar mijn heup... Geen idee wat dit nu weer is!
Kan ook zwanger betekenen. Bij mijn 1e zwangerschap, heb ik zowat elke dag de vk gebeld omdat ik zo'n pijn in mn buik had.
Misschien moet ik wat minder op de klachten afgaan.. Straks houdt mijn lichaam me voor de gek.. Jeetje, wat kun je hier onzeker van worden zeg... Nou ja.. Morgen maar een andere test doen, kijken wat die zegt..
hewej cristel heb je k2v5 niet in huis ofzo?die test zijn te vertrouwen....hopelijk ben je zwanger....
kzie wel streepjes zonder moeite te hoeven doen dus ik zou nu als gek rennen naar KV voor die testen van 2v5 en krampjes en ongigevoel horen ook bij zwangerschap
wat spannend, dat je nog niet heb getest! ik zou gelijk alle testen in huis ertegen aan gooien. ik zie idd ook een duidelijk streepje bij die donkere, maar als er zo vaak negagtieve ervaringen zijn met sensitest...ga je toch twijfelen (daarom zou ik gelijk die kruidvat proberen) en het is natuurlijk ook nog heel vroeg voor je NOD en dat kan ook reden zijn waarom die licht uitvalt...ik hoop het heel erg voor je dat je straks (weer) een hele duidelijke posi test heb.
Spanned! Ik zie het 2e streepje ook, maar heb zelf geen ervaring met deze testen. Ga je het echt nog volhouden om tot morgen te wachten? Echt waar? Dan kun je dus beter geen ochtendurine gebruiken?
@twijfel Denk dat dat van persoon tot persoon afhang maar ik zag hier wel meer meiden voorbij komen die dat hadden ! @TS Succes ik zou gewoon effe een kv testje nu doen dan weet je het gewoon !
Spannend hier! Ik zie overal de strepen goed staan dus ben heel benieuwd naar je test vandaag of morgen. En stiekem heb ik extra interesse omdat mijn ei 17/11 was en ik morgen ook al wil testen Nu heb ik vergelijkingsmateriaal!