Iedereen super bedankt voor de felicitaties Kan het nog steeds niet bevatten... Vanorgen de VK gebeld, en de eerste afspraak staat op 25 juni. Kijk er nu al nar uit
Hai Minyaweth! Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een fantastisch nieuws! Vigo wordt grote broer! Hoe gaat het nu met je? Groetjes, Emma
Het gaat tot nu toe goed Ben wel accuut gestopt met mijn medicatie die ik eigenlijk nog 1,5 week moest slikken... You know what I mean Daarna was ik er sowieso van af geweest. Het begint nu wel een beetje door te dringen hoor En de kwaaltjes beginnen ook zo langzaam aan te komen...
Jeetje meid, wat spannend allemaal! Ik wens je in elk geval alle goeds toe en een heel voorspoedige zwangerschap! Wij zitten ook na te denken over een tweede. Ben nog niet 'stabiel' op de medicatie, maar we willen zooooo graag 'n 2e. Moeilijk hoor. We gaan hierin begeleiding zoeken. Ben zo blij dat het tot nog toe goed met je gaat! Houden zo hoor! Knuffel, Emma
Emma, wat leuk dat jullie ook voor een tweede willen gaan! Ergens is dat mega positief! De medicatie doet dus degelijk zijn werk Ik hoop dat jullie de juiste begeleiding vinden meid! En dat er maar snel een broertje of zusje voor Mick mag komen Liefs!
Heeeej Sis! Gefeliciteerd! echt super krijg ik er nog een neefje of nichtje bij: ik denk Nichtje hahahahah majah dat wachten we wel ff af.... kzie je gauw! Liefs je zussie