Ik wist niet dat het zo veel verdriet op zou leveren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne1991, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik begrijp je gevoel! Probeer positief te blijven. :)

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik ken het gevoel ook. Helaas! Hier ronde 16 ondertussen. De uitslagen tot nu toe zijn allemaal prima, dus het zou gewoon moeten kunnen. Maar waarom is het dan nog niet?!?!

Maar vanmiddag naar de sauna! Ga wat actiever afleiding zoeken :) dat zal in ieder geval helpen voor de rust in mijn hoofd.

Verder ook bezig met acupunctuur, mee begonnen om PMS achtige klachten te verminderen en daarvoor helpt het enorm, verder is het gewoon gezellig en ontspannend, al zijn we vanaf deze maand ook aan het 'prikken' voor zwangerschap. Hopelijk heeft het effect!

3. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb een armbandje van jade steen en maansteen besteld (baat het niet schaad het niet)
    En ik ben echt geen zweverig type maar mijn moeder gaat voor haar klachten vaak naar een spiritueel genezer (zij wordt door ziektekosten vergoed.. Ik wist niet eens dat dat kon bij zulke geneeswijzen) en m'n moeder heeft er tot nu toe baat bij dus kan dat ook nog proberen.

Heel klote dat wij meiden precies in dat percentage vallen van de stellen die niet binnen een jaar zwanger zijn.

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik ben 4 keer zwanger geweest, met een gemiddelde van een jaar. Steeds zonder MMM, nu raak in ronde 18... Het is frustrerend en kan je heel verdrietig maken dat het niet lukt. Jammer dat je niet even kan spieken in de toekomst hè? Ik wens je heel veel geluk en hoop dat het toch ineens spontaan lukt!

Deel Deze Pagina