Wibra Babyweken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjulie, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Door een bekende werd ik erop attent gemaakt dat het vanaf volgende week de Wibra Babyweken zijn

Hier schijn je leuke aanbiedingen te kunnen kopen.

Nu is mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen met spullen van de Wibra?
    Ik ben er werkelijk nog nooit binnen geweest hihi

2. HOG

HOG Niet meer actief

Ik had vorige keer een hoop spulletjes bij de Wibra gehaald. Pakjes, dekentjes, hydrofiele washandjes, spuugdoekjes, waskussenhoezen, boxkleed, ledikantlakentjes en de rest weet ik ff niet meer.

Maar weet wel dat ik er superblij mee was :D

3. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Mijn advies aan jou, dan zou ik er toch maar eens binnengaan... :D hihi. Nee, meen t serieus. Kom er zelf wel zo af en toe... ook buiten die "babyweken" hahaha

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    de spullen die ze nu bij de babyweken hebben, die hebben ze normaal gesproken ook?

Want dan is het nog niet duur zie ik nu in de folder!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De spulletjes van de wibra zijn zeker voor het geld dat het kost wel oke. Pas alleen op met de molton hoeslakens, die zijn net te klein en passen eigenlijk net niet! Ik weet niet of de gewone ledikant hoeslakens hetzelfde probleem hebben.

Kleertjes vallen wel klein, maar er zit af en toe best iets leuks tussen.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tja enigste tip die kan geven ga er eens naar binnen ze verkopen er soms harstike leuke kleren meiden weet ik dan. Romers zijn fijn pyamas zijn prima hydrofyle doeken zijn fijn slabers en spuugdoekejs perfect eigelijk heb i er nog niks van mee genomen wat niet fijn is
    Koop er zelfs voor me zelf wel eens kleding

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben van de wibra :

spuugdoekjes
    dekbedovertrekjes voor de duodeken
    hydrofiele luiers
    hydrofiele washandjes
    slabbertjes
    badcapes

goed spul hoor, komt tot dusver nog goed uit de was :)

* katoen moet je ook altijd eerst even 24 uur in koud water leggen, voorkomt krimpen)

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Voor simpele basisdingen is de Wibra prima!
    Heb er zelf inderdaad rompers, hydrofiele luiers, spuugdoekjes, slabbers, slaapzakjes en hempjes vandaan.

ook erg handig: vochtige wc doekjes van Dora of Bob de bouwer! Zijn 1 euro per pak en erg handig voor net zindelijk wordende peuters!

Verder haal ik er altijd huishouddoekjes, sponsjes, boterhamzakjes e.d.

en nu voor in de zwangerschap voor mezelf hemden, heel handig!

9. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Ik koop ook wel eens baby kleren bij de wibra. Ik vind ze vaak leuk en ze blijven mooi in de was. (zeeman vind ik weer een stuk minder leuk en minder goed). Ik heb het foldertje van de babyweken ook gezien en er staan weer echt leuke/handige dingen in.

Helaas vinden meer mensen dit want bij onze wibra zijn de kleertjes vaak op. Ik kan dan de juiste maat niet meer vinden bedoel ik.

En er is een schoonmaak topic waarin meerdere meiden zweren bij het schoonmaakmiddel van Dasty wat ze ook bij de wibra verkopen.

Veel plezier met shoppen!

10. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    ze hebben er leuke dingen hoor.
    koop er af en toe eens wat.
    Vaak koop ik er shirtjes of vestjes en bewerk deze.
    Hier heeft mijn kindje een vestje van de wibra aan waar ik zelf strikjes op gemaakt heb.

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Inderdaad, kleren zijn er altijd snel op! Voor mezelf haal ik er nooit, maar kijk wel altijd voor de kleine meid.
    Haar maat is vaak op, maar laatst wel een super stoer spijkerjurkje gescoord en ze hebben daar riemen voor kleintjes!

12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Nee ze hebben t normaal niet in de winkel liggen :) sommige dingen van de folder lagen al wel in de winkel maar het meeste mogen ze uberhaupt pas maandag in de winkel liggen :)

Mijn vriendin werkt er en ze heeft aangegeven dat eigenlijk alles wel ook echt er zo uit ziet als in de folder.
    En buiten de folder hebben ze overigens ook vaak errug leuke dingen hangen voor heel weinig :)

Wij gaan ook even inslaan haha ik bedoel een boxkleed voor €6,- ?!! ja daar wordt ik wel hebberig van hehe

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ben er ook nog nooit wezen kijken voor babyspulletjes.. Enige waarvoor ik bij de wibra kom is eens per jaar om goedkope kerstballen te scoren :p

Nu zag ik de folder van de babyweken en zag er toch wel leuke spulletjes instaan.. Ook een leuke weekendtas voor 6 euro, erg leuk als "vluchtkoffertje" :D

Ik ga maandag in ieder geval kijken !!

14. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Mag ik eerlijk zeggen: ik ga liever na de WIBRA dan de Zeeman.
    De kleertjes bij de wibra zien er fris uit. Zijn mooi, gaan lang mee. Als ik bij de zeeman binnen loop dan draai ik me gelijk om. De kleertjes zijn daar vergeeld, vies en vind het stinken.

Dus ik ben fan van de wibra.:D

15. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Vind dat ze erg leuke kleertjes hebben, lekker goedkoop en ook na een aantal keer wassen blijven ze mooi. Beter als bij de zeeman naar mijn ervaring.

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik denk dat het wel verschilt ook per winkel binnen de keten, hier bij de ene Zeeman hebben ze namelijk ook hele leuke babyspullen en bij de ander ziet het er inderdaad ranzig en slecht uit en hebben ze alleen bepaalde maten. Maar ik ga zeker ook komende week nog even bij de Wibra kijken. Heb toch nog een paar dingetjes nodig. Een paar hoezen voor het aankleedkussen, een dekbedovertrekje voor de duodeken en een jasje maat 50 voor uit het ziekenhuis, nog een badcape en ik moet zelf nog een paar nachthemden en pyjama's voor in het ziekenhuis! Wij hadden trouwens geen folder, dus bedankt voor de tip.

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een nee/nee sticker op de bus, dus ook geen folder. Bedankt voor de tip! Ga morgen gelijk even kijken! :D

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik heb net even op de site gekeken en het zijn inderdaad erg leuke dingen. Ik heb wel belangstelling voor de lakentjes, voor het boxkleed, voor het jasje, de sokjes, de spuugdoekjes, de badcape en de hoes voor het aankleedkussen. En alles spotgoedkoop!

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb de vorige keer ook het een ent ander gekocht! Ben er tot nu toe super tevreden over.
    Regenkap kinderwagen, hoeslakentjes wieg (gebruik ik voor matrasje van de kinderwagenbak) en een truitje.
    Normaal hebben ze volgens mij geen maat 50 in het assortiment maar met zulke acties wel. Jammer dat ze nu alleen maar boxpakjes hebben (ben ik niet zo'n fan van, vind ze niet mooi)
    Ik moet a.s. donderdag naar het cb dus wip even bij de Wieb binnen.

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jammer dat de wibra een mindere naam heeft, want ik koop er toch wel eens wat. De basisspullen voor baby's blijft erg goed. En een spijkerbroekje voor 7 euro, draagt ze al 3 maanden. Goede deal dacht ik. Kleding ben ik echt veel meer over te spreken dan van de zeeman, dat verwas je veel sneller! Ik ben morgen weer van de partij hoor om in te slaan.

Deel Deze Pagina