Ik word alleenstaande moeder

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door 141516, 20 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 141516

    141516 Nieuw lid

    20 aug 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben nu 4 maanden zwanger en ben der Sind kort achter gekomen dat de vader van mijn kind een ander gezin heeft nu is het dus uit en word ik alleenstaande moeder hij maakt me zwart bij mensen en ik word constant op meerdere accounts bericht over wat hij allemaal zegt over me wat moet ik doen ik word hier namelijk echt gek van ik ben al erg verdrietig hoe het allemaal is gelopen en dan nu dit nog er bij
     
  2. roever

    roever Niet meer actief



    pfff wat vervelende situatie zeg! :(

    Ik zou voorlopig al t social media stoppen en je “lekker” gaan focussen op jezelf en as kleine!
    Wilt hij t wel erkennen of helemaal niets van weten.
    Sterkte!
     
  3. 19Summer87

    19Summer87 Actief lid

    12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Wat een rotsituatie :(
    Ik zou sowieso inderdaad sociale media ontwijken, daar krijg je alleen maar stress van op deze manier en dat kan je er niet bij gebruiken nu.
    En verder richten op je zwangerschap, dat heeft prioriteit. Heb je steun van familie en vrienden?
    Heel veel sterkte!
     
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.707
    11.294
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    He bah wat naar. :( Ik heb mijn zoon ook uit zo’n soort relatie. Als je het fijn vindt mag je me een persoonlijk berichtje sturen.
    Houd je taai en als je van niks wist valt jou helemaal niks te verwijten.
     
  5. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.623
    4.697
    113
    Wat een nare situatie. Ik zou verder niet ingaan op berichten van anderen. Een ander heeft hier niets mee te maken en is alleen uit op sensatie. Je kunt er niets mee en weet niet eens of het wel waar is. Concentreer je op jezelf ipv anderen. Dus zet je sociale media op privé en verwijder verkeerde contacten. Als hij zelf niet vervelend is zou ik dat contact wel behouden. Vraag je directe omgeving om niet meer met hem of zijn omgeving te kletsen over jou!

    Tevens regel zsm een afspraak met een advocaat om informatie te krijgen over zaken als alimentatie en erkenning. En wat jouw rechten zijn. Haal dit niet van anderen of het internet maar laat jezelf informeren.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  6. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.104
    4.239
    113
    Bij jou is vaderskant van de familie niet op de hoogte van bestaan van jouw kind toch? Zoiets meen ik me te herinneren. Hoe gaat dat nu? Als het te privé is hoef je niet te antwoorden natuurlijk.
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.707
    11.294
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ben ik niet met je eens. Er zijn heus mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en je goede tips kunnen geven.

    Zaken als erkenning en alimentatie hoef je echt geen studie rechten voor gedaan te hebben om te weten wat de rechten zijn. Voor een zo hoog mogelijk bedrag kan een advocaat wel handig zijn. Maar deze kan toch nog niks voor je doen tot de baby er is. Voor de wet is er nu nog niks.
     
  8. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.707
    11.294
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klopt, nog steeds hetzelfde, behalve dat zoon zijn vader inmiddels ook echt bijna nooit meer ziet. Laatste keer was denk nog voor de kerst (erg ik weet het niet eens meer precies)
    Het initiatief ligt nu vooral bij zn vader, ik steek er geen moeite meer in.

    Mijn vriend doet wel erg zn best een band op te bouwen. We zijn inmiddels al 5 jaar samen, dus zoon weet ook niet echt beter dan dat ik altijd al een relatie heb gehad met mn vriend. Dus dat vind ik persoonlijk dan wel weer heel prettig.
     
  9. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.623
    4.697
    113
    Ik heb het niet over mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Maar over mensen die To benaderen met vervelende verhalen. Dat haar ex haar zwart zou maken. Richt je op jezelf en de zwangerschap en niet op anderen op sociale media die met vervelende verhalen komen.

    En jezelf informeren over je rechten lijkt mij wel belangrijk. Dan weet je wat je kunt doen en wat in het geval van to de mogelijkheden zijn.
     

Deel Deze Pagina