help! mijn dochtertje is 2 dagen geleden geboren, en vandaag kwam mijn oudste dochter thuis van haar opa. ze was al een paar dagen erg aanhankelijk, en had al zon vermoeden, maar ja hoor, dit is de 17 maanden sprong! (merkte dit al voordat ze haar zusje had gezien, dus geen jaloezie oid.) hoe komen wij hier zo snel en soepel mogelijk doorheen? en is deze net zo erg als de 15 maanden sprong?
Dit is de ergste (goeie nieuws: Ook de laatste). Tot deze sprong vond ik het allemaal wel prima, had ik vaak niet echt door of er een sprong was of niet maar deze.... Heel veel succes, en nog van harte met je tweede dochter!
Denk dat het toch meer komt door de geboorte van je jongste...(van harte gefeliciteerd!!)..mijn dochter begon er ook al een tijdje voor de geboorte van mijn jongste mee, alsof ze het aanvoelen. Maar alles gaat voorbij, geef haar zovaak mogelijk je onverdeelde aandacht (al is dit lastig) Succes!
er is niet zoiets als hoe kom ik hier zo snel mogelijk door. het is gewoon een proces hoe je het ook draait of keert. end e kans dat ze jaloers is is eigenlijk veel groter. en wellicht is het een combi. veel sterkte en wijsheid en gefeliciteerd met je kleintje. yinte