Hier een lekker blij topic... Ik word blij als ik 's ochtends mijn lachende dochter uit bedje haal....
HAHAHAHAHA ja hier nog 1 dan staat ze met bijde armen voor uit en een grote grijns op der gezicht heerlijk
MIjn kids en supercoole muziek die ik dan es loeihard kan aanzetten in de auto bij een zonnetje dat op me toet schijnt !
Ik word blij van: met lekker weer in de tuin zitten, muziekje op, roseetje erbij en de barbeque aan...Samen met een aantal vrienden lekker relaxen!
ik word blij als ik s'ochtens wakker word en mij realiseer dat ik samen met mijn mannetje een kindje krijg! (ja dus elke ochtend vrolijk haha!)
mijn hondje bengel en wanneer ik mijn huid weer aan het restylen ben (hobby)..en helemaal blij als er weer eens eiblaasjes uitgroeien tot een eisprong
Ik word iedere keer weer blij als ik aan afgelopen week denk..........M'n mannetje heeft me toen ten huwelijk gevraagd! Ben helemaal in de wolken!
Ik word blij van de knuffelkusjes die ik elke avond voor het slapen gaan van mijn dochter op mijn dikke toeter krijg !
als ik Mijn kleine jongen hoor praten sóchtends vroeg soms zingt hij erbij dan liggen wij in een deuk. blijkbaar hoort hij ons en dan is het even stil op zijn kamer en ja hoor begint hij weer hahahahahaha hij blaast ook tussen zijn lippen (met spuug) elke morgen haha dat klinkt ook erg grappig. en ik wordt blij dat wanneer hij weer tussen ons in ligt en wij nog zo gezond de dag verder gaan. (ook al ben ik hartstikke verkouden nu