Ik ben het zat!

Discussie in 'De lounge' gestart door mobielfreak, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Getverrederrie...

    Ik ben het helemaal zat, bah! :x
    Gewoon het hele gedoe omtrent het verhuizen enzo, het daadwerkelijk inpakken van je spulletjes, het leven tussen de dozen en vuilniszakken..

    Ik kan echt heel erg slecht tegen verhuizen, en ik heb dan ook al tijdens het schilderwerk en de eerste dingen die verhuisd zijn menigeen op zijn/haar zenuwen gewerkt. Ik raak altijd compleet gestressed van verhuizen, ik kan er gewoonweg niet tegen denk ik..
    En dan nog eens, dat ik bijna niets mag doen tijdens het verhuizen zelf, ja, toekijken :confused:

    Doordat ik zo'n stresskip ben tijdens een verhuizing, heeft dennis ook al gezegd: ga aub wat leuks doen die dag, zodat wij zonder jouw gestress lekker kunnen verhuizen.. Maar ja, dat kan ik dan ook weer niet, ik moet voor mezelf nog ergens de controle hebben, over wat er gebeurd tijdens het verhuizen..
    En dan nog het feit, dat ik na de verhuizing een kleine 2 weken geen internet heb, dus niet van me af kan typen, grrr me haren staan nu al overeind, bah :(

    Ik zeur nu he? ja, ik weet het.. :)

    Ik laat jullie wel weten, als ik weer internet heb, hoe het allemaal gegaan is...

    Lucht wel op hoor, ff van me afzeuren
    ;)
     
  2. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh jee, nog eentje die zwanger is en gaat verhuizen, we kunnen elkaar de hand schudden....
     
  3. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik kan me dit heel goed voorstellen, als je de controle wilt houden waarom zorg je dan niet dat jij met hulp van een vriendin bijvoorbeeld zorgt voor koffie, thee, brood, een ijsje tussendoor etc.

    Wij gaan ook binnenkort verhuizen en leven ook tussen de dozen niets aan! Heel veel succes en probeer je hoofd koel te houden!
     
  4. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ja vreselijk verhuizen en toe kijken, wij hebben er een week overgedaan.( met 't klussen erbij)
    dat was dus een week met veel tranen.
    dus begrijp je heel goed. nou meid heel veel succes met verhuizen.
    en we horen wel hoe het verlopen is.

    groetjes susanne
     
  5. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Mijn vriend klust na zijn werk iedere avond in ons nieuwe huis...
    1 augustus willen we over gaan.. Nou, ben benieuwd.. Vind verhuizen zelf eigenlijk best leuk!
    Alleen dat ik niet veel kan doen is beetje jammer..

    Liefs kiss
     
  6. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    We gaan een zaterdag pas echt verhuizen, maar dat betekend ook dat ik tot de 27e dalijk geen internet heb en daar baal ik nog het meeste van..

    Er is al menig traan gevloeid bij mij, en er zullen er nog velen volgen op de dag van het verhuizen zelf..

    Ik denk ook, dat het me allemaal zo tegen staat, omdat ik op het einde van me zwangerschap loop, me kindje al een aantal weken is ingedaald enzo, dus dat ik gewoon bang ben, dat het komt, voordat we helemaal gesetteld zijn in het nieuwe huis..

    Kan er gewoon niet een tovenaar ofzo komen, die al mijn spullen wegtovert naar het nieuwe huis, en dan alles op zijn plekkie zet?
     
  7. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    is er ook geen mogelijkheid om bij iemand anders achter de internet te gaan hangen zodat je toch even van je af kan schrijven.
    snap best dat het moeilijk is om niets te mogen doen en alleen maar mag toekijken lijk m e verschrikkelijk
     
  8. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Kweet precies hoe je je voelt.. Ik wou er ook perse bij zijn. Zal ik maar wel doen, voor je het weet liggen je spullen bij grof vuil :rolleyes:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=53032

    We zijn ongeveer even ver in de zwangerschap dus ik weet precies hoe je je voelt. En het schiet ook niet op met je buik, je bent moe, alles is rommelig, je kan je ook niet toegeven aan je nesteldrang!

    Ik kan internetten op het werk, maar mijn internet thuis krijg ik ook pas volgende week. Balen is dat. Gelukkig is het er wel als ik verlof heb anders was het echt een Hell!

    Vervelend allemaal. Maar toch proberen te genieten.

    Bij ons is het nog niet af, daar baal ik wel van, maar het is netjes schoon en we kunnen erin leven. Nog kleine dingetjes die gedaanmoesten worden. Maar in dat andere huis wa shet een puinhoop, en al die dozen en rommel en en en.. Pff ik wil er niet aan denken.

    Denk maar aan het idee dat je er zit en dat je lekker verlof heb. Dat heeft mijn staande gehouden in deze rommelige periode.
    En alles is zo op het nippertje, bij ons komt de babykamer ook pas eind Juli midden augustus.
     
  9. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ach meissie toch!

    Kom je toch lekker bij mij achter de pc zitten? ennuh waar ik bang voor was gebeurde... wij gaan volg wk donderdag kijken....
    dus als jij nou zorgt dat internet het bij jou weer doet als ik geen internet heb dan vullen we elkaar mooi aan!

    meissie doe lekker rustig aan anders komen we nooit tegelijkertijd op de bevallingskamer aan! ;)

    Hele dikke knuf!

    Marlene
     
  10. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    :D :D :D
    Zeuren is het zeker niet! Ik kan ook niet tegen verhuizen! Met de verhuizing wilde ik er ook perse bij zijn. Op een gegeven moment heeftt mijn man me op een stoel neergezet, omdat ik alleen maar in de weg liep en alles ook direct netjes wilde hebben! Wat natuurlijk onbegonnen werk is :D
    En ik was niet eens zwanger! Petje af hoor dat je gaat verhuizen en ook nog eens hoogzwanger bent.
     
  11. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hihi,
    Dus jullie gaan nu ook kijken voor een ander huisje, hihihi
    Nou ja tegen de tijd dat jij dan eventueel gaat verhuizen, heb ik al weer internet hoor ;)
    Ja ik zou het echt super vinden, als we naast elkaar belanden in de bevallingskamer, daar gaan we gewoon voor :p :)
     
  12. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ja, we hadden gereageerd nav de urgentieverklaring en gisteren allebei een brief... dussuh was bij jou kantje boord maar bij mij dan ook :( We zouden dan de 20e sleutels krijgen maar dan ben ik wel weer inmiddels 34 wkn :confused:

    Ach ik luister naar Rich wanneer hij zegt: Alles komt goed schatje!
    En idd we gaan gewoon voor samen bevallen! hahahaha :)
     
  13. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zij ook tijdens mijn zwangerschap verhuisd, het is idd ee heel gedoe, hou ook niet van verhuizen.
    Nu gaan we weer verhuizen, maar hebben nu echt ons stekkie gevonden!
     
  14. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    Nou meiden kan er hier ook 1.
    Morgen hebben we controle in onze woning en als alles goed is wat hoord volgens de woningbouw dan mogen we woningruil doen.
    Ik zie geen problemen heb niks veranderd in huis dus.
    En ik word dan morgen middag gebeld voor akkoord.(hoop ik)
    Nou meiden dan gaan mijn zenuwen en stres spelen hoor.
    Wij moeten dan 31 juli binnen 1 dag over verhuizen.
    En dat met mijn pijnlijke rug :cry:
    Zal ook veel ellende geven die dag veel stres enz.
    Hopen dat we straks kunnen terug kijken en dat alles is mee gevallen.

    Voor meiden die nog moeten verhuizen alvast heel veel succes.

    Lover
     
  15. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Het lijkt bijna wel een hype, zwanger zijn en verhuizen, hihihi :)
    Ik moet eerlijk bekennen, dat ik liever verhuis als ik niet zwanger ben hoor (en dan nog vind ik het niet leuk :( ) Op de een of andere manier, heb je altijd weer iets nodig, wat je net ingepakt hebt :( en bedenk dan nog maar eens in welke doos het zit :(
    Ook spelen de hormonen natuurlijk flink mee, waardoor je sneller geirriteerd bent aan al die dozen enzo, en het lijkt maar niet op te schieten..
    Ik ben dan ook nog zo'n persoon, die alles gelijk gedaan moet hebben, ik merk dat ik mezelf regelmatig even terug moet fluiten, en ff moet gaan zitten.. Nou ja dan hou ik me ondertussen hier nog ff bezig, maar ja, dat gaat na morgen ook niet meer :cry:
     
  16. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    snik.... :cry:

    Nou... :( over 2 weken kom ik bij jouw me stress kwijtraken hoor!
    Ik lijk wel gek! :confused: Wie gaat er nou verhuizen als je 34 wkn zwanger bent! :rolleyes:
     
  17. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik haat verhuizen
     
  18. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    je bent welkom hoor meis ;)
     
  19. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Pfff had ik ook toen ik zwanger was van eliza, je hebt dan al zo'n opruimziekte.. en dan zie je al die troep.. verschrikkelijk!

    Ik kon wel janken en schreeuwen toen ik er inzat.. Zag het helemaal niet meer zitten..
    Geen vloerbedekking, kamertje niet af..
    Maar gelukkig kwam alles goed! Maar ik doe dat nooit meer, zwanger en verhuizen.

    Succes meid!
     

Deel Deze Pagina