Ik word blij van de gedachte dat ik nu vakantie heb en dat mijn verlof er precies achteraan komt! Heerlijk tot januari vrij!
als ik s'ochtends (liefst met hubbie) wakker word, de gordijnen open schuif en het stralende zonnetje lekker naar binnen schijnt.. moet wel zeggen dat ik de laatste tijd niet echt blij ben geweest.
Ik wordt blij als ik gauw een positieve test in mijn hand kan houden! Ook wordt ik blij als mijn mannetje weer thuis is na zijn werk. Ik wordt blij van mijn hondje als ik thuis kom ,staat dan vrolijk tegen mij aan te springen. Ach ik wordt van zoveel dingen blij.
ik werd blij nadat ik met pech stond lekker weer thuis was en dat mijn dochter gewoon door had geslapen in de auto en dat ik net op tijd thuis was voor de fles
leuk dit! ik word blij als ik mijn kindjes smorgens lachend wakker zie worden (en ook als ik ze snachts voor ik ga slapen tevreden zie slapen )
ook ik wordt blij als ik mijn zoontje zie genieten in zijn bedje. en als mijn mannetje dan thuis komt uit zijn werk denk ik heerlijk zo met z'n 3-en
ik word blij..als ik aan mijn twee lekkere mannetjes denk en ze ff lekker kan knuffelen. (en mijn kleinste mannetje huilt nu dus ff snel gaan knuffelen )
De ochtendrust op het strand....de geur, de geluiden, het gevoel van de wind langs je huid..hmmm.... Ook zou ik erg blij kunnen worden van een zwanger-buikje! Lijkt me ook zo heerlijk!
ik wordt heel warm van binnen als mijn 2 oudste heerlijk SAMEN blijken te kunnen spelen... als mijn kleine Rens in mijn armen in slaap valt... als ze ruzie maken wie Rens als eerste vast mag houden.. als ze samen op de bank tegen elkaar aan tv liggen te kijken.... Kan overal zo van genieten! nou ja overal....grr even ingrijpen ze hebben ruzie..hihihih