hallo,kun je dat nu geloven,ik moet de zondag terug gaan werken na een baxter te hebben gehad,en het werk beldde,ik dacht om te vragen hoe het met mij was,maar eigenlijk was het gewoon om te vragen of ik niet vroeger kon terugkomen werken,omdat er 3 andere mensen afwezig zijn...man man,dan denkt ge,ze bellen gewoon om te vragen hoe het met me is ,maar nee... voel me niet in staat om 6 dagen 8 uur per dag te werken,een uurtje kuisen hierthuis is al genoeg voor me,nu ga ik wer vor 2 moeten werken en overuren moeten maken,stom he,en ik die dacht ze gingen vragen hoe het met me was
het zullen mn hormonen zijn, maar ik vindt het best moelijk lezen met al die aan-elkaar-geplakte zinnen met komma's ertussen.. sorry.
Pffff niceeee ! Kan me dus voorstellen dat je gedemotiveerd raakt zo hoor! Niet forceren, als jij vind dat het nog niet kan, zeg dat dan gewoon meid! Als je van even poetsen al moe bent, ben je heus niet in staat om hele dagen te werken! Dat ze maar een andere oplossing zoeken, je gezondheid en die van je kleintje gaan nu voor! Succes!
In Nederland is een werkgever verplicht om regelmatig te informeren naar wanneer je weer begint te werken. Heel irritant maar ja... als je bedenkt dat er veel mensen (die wel aan het werk kunnen) toch dan maar beginnen dan zal het wel nut hebben. Maar als je niet in staat bent om te werken... dan is het gewoon nog ziek thuis blijven. Groetjes Daphne