Dat geloof ik zeker en dat lijkt mij heel erg vervelend! Ik kan mij alleen bijna niet voorstellen dat dit van toepassing is op iedereen die reageert in dit topic.
Heb het alleen bij bepaalde mensen. Mijn schoonvader smakt vreselijk, en dat in combinatie met zijn triomfantelijke grafkop maakt het dat ik 'm heel veel pijn wil doen Mijn vader kauwt/slikt/herkauwt/rochelt/hikt echt weerzinwekkend en als ik hem hoor heb ik ook écht geen eetlust meer. Maar door een ernstige spierziekte zijn de mond/keel spieren erg slap. Ontzettend zielig, maar smakelijk... nee
Dit bedoelde ik dus in mijn eerdere post. Het is niet iets onzinnig, het is echt iets heel vervelend en absoluut niet onzinnig. Je kan het ook niet uitleggen aan iemand die er zelf geen last van heeft.
Nogmaals, ik vind het echt heel naar voor jou en moedertjevj, dat jullie daar oprecht zoveel last van hebben. Ik weet idd niet hoe dat is. Het lijkt mij heel lastig, niet alleen voor jezelf, maar ook voor je omgeving. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat iedereen die hier reageert het in dezelfde mate heeft als jullie.
Ik kan er niet tegen als mijn man met zijn lepel of vork tegen zijn tanden tikt tijdens het eten.. AAAAHH!! Ik vraag hem bijna elke avond of hij ook normaal kan eten, dan gaat het een paar happen en dan gaan we weer... brr
Ook dat vind ik vreselijk.. Die lepel maar binnen werken met soep en dan hap met tanden er op.. Ik zeg altijd t is soep hoor je hoeft niet je tanden te gebruiken :x