Wilde het toch even met jullie delen, ik liep er al 4 weken mee en ben zo opgelucht dat het na vandaag zo makkelijk is opgelost. Ik heb ischias klachten en had al eerder op het werk aangegeven dat ik het lichamelijk wat zwaar vond worden. Na een kleine aanpassing in het rooster leek de zaak ermee afgedaan maar de afgelopen 4 weken is het alleen maar erger geworden, de sfeer op het werk werd er niet beter op aangezien er 4 ontslagen zijn gevallen. Resultaat pijnlijke harde buiken, zelfs in mijn vrije tijd omdat ik werk mee naar huis neem. Heb nu een weekje vakantie en moest vanochtend op controle. Had mijn vriend meegenomen en daar alles neergelegd waar ik mee zat. Ze was absoluut niet blij met mijn harde buiken. Een harde buik kan op zn tijd maar ze mogen niet pijnlijk zijn. Ze was bang dat als ik zo door bleef gaan ik met 25 weken aan de weeenremmers lig. Zij gaf mij dus wel het advies om rustiger aan te gaan doen en evt minder te gaan werken. Met pijn in mn buik vanmiddag het hoofd van personeelszaken gebeld (gelukkig een vrouw), ze reageerde heel begripvol twijfelde ook niet aan mijn verhaal en zei meteen als dat het advies van jouw verloskundige is dan ga jij minder werkenijn. Zij ging bellen met mijn baas en de arbo arts. Dus vanaf volgende week, als ik terug kom van vakantie, werk ik nog maar 2 hele en 2 halve dagen. Ze vond dat ik afstand moest nemen van het werk zodat ik mij lekker kon focussen op de kleine en mijn aanstaande bruiloft. Had nooit gedacht dat het zo makkelijk zou gaan, en daar heb ik nou weken met buikpijn voor rondgelopen. Sorry voor het lang geworden verhaal maar moest het echt even kwijt!