Ik ben nu 6 weken zwanger van ons 2e kindje. Dolgelukkig, ook spannend uiteraard, maar nu vraag ik me het volgende af: Je hoort wel eens dat het bij een 2e zwangerschap sneller zichtbaar is, maar wat is jullie ervaring? De vorige keer begon je pas echt wat te zien bij 16 weken, maar nu heb ik echt al een zichtbare buik en pas 6 weken, is dit normaal??
Gefeliciteerd!! Bij mij is het absoluut sneller zichtbaar. Ben nu 12 weken en je kunt het al vanaf 10 weken echt zien. Ik kon het zelf natuurlijk nog eerder zien, maar ik had het echt niet verborgen kunnen houden tot 12 weken.
Gefeliciteerd! HAd ik ook! Nu zwanger van de derde. Morgen 11 weken en mijn buik ziet eruit alsof ik al 20 weken ben
Ja bij mij zeker! Je zag het eerder en m'n buik is nu ook groter. Ik zit nu met 31 weken al op het 'niveau' 35/36 weken bij de eerste
Hier niet. Bij alle drie begon ik een beetje een buikje te krijgen met 16-18 weken. Nu met 21 weken van nr 3 krijg ik wel de twijfelende vraag of ik zwanger ben.
Hier was het ook sneller zichtbaar. Ik ben met 10 weken echt moeten overschakelen naar de positiebroeken, terwijl ik dat bij #1 pas met 16 weken moest. Nu heb ik al een buikje terwijl dat de vorige keer pas veeel later kwam. Ik voel hem/haar ook al regelmatig bewegen sinds 12 weken, bij de vorige pas met 15-16 weken
Ik ben nu ook zwanger van de 2e en je begint het al goed te zien..nu al met 9 weken en bij de eerste pas bij 12 weken...
Hier merk en zie ik t zelf ook al goed! Denk dat ik het ook niet tot 12 weken stil kan houden, bij de eerste met 11 weken ook al in positiebroeken!
Gelukkig wist iedereen in mijn directe omgeving het toch al, vanwege het medische circuit. Dus ik heb ook echt niet m'n buik in hoeven houden
Yep... Ik trok mijn positiekleding aan (omdat eigen broeken met geen mogelijkheid meer konden): - nr 1 rond de 20 wkn - nr 2 rond de 9 wkn - nr 3 rond de 5 (!) wkn Ik heb het mede hierdoor bij nr 2 eerder verteld (op werk e.d.) dan ik eigenlijk van plan was en nr 3 viel eigenlijk nauwelijks te verhullen. Ik denk dat iedereen meteen er het hunne van dacht, maar ik heb gedaan alsof mijn neus bloedde tot 10 wkn of zo. Met het idee, als iemand het vraagt ga ik niet liegen, maar ik ga niets uit mezelf zeggen. Opvallend dat niemand het heeft durven vragen, ha ha ...
hier ook met een week of 6 al vooral door opgezette en stil staande darmen.. met 10 weken maar positiebroeken gekocht. bij dl heeft het even geduurd voor ik echt positiekleding moest kopen maar wel giga buik van gehad.. nu met 16 weken denk ik net zo'n buik als bij dl 20/25 weken..
Ik heb het nu ook al op m'n werk verteld terwijl ik nog wel had willen wachten maar ja.... Op zich niet heel erg maar vraag me af waar dat maar toe gaat 😳.
ik droeg bij de tweede al met 6 weken zelfs een zwangerschaps broek... nu bijna 14 weken en ik voel me al enorm haha
Ik ben nu 7 weken en heb toch echt al klein buikje die vorige keer pas bij 12 weken had. Ga ook niet lang kunnen verbergen ( op werk weten ze trouwens al) geniet wel van mijn nu al buikje
Hier ook 12 weken nu en ik draag al een positiebroek vanaf 5 weken. Ik paste echt niet meer in mijn gewone �� Ondertussen wel dikker geworden, het lijkt of ik ben al 20 weken ver. Des te langer kan ik pronken met mijn buikje ��
Ben benieuwd hoe het hier gaat. Vorige keer rond 16 weken positiebroeken gekocht. Heb wel weer zin om te showen, dus laat maar komen
Positiebroeken nog niet nodig omdat mijn broeken allemaal laag zijn , maar dat duurt niet lang meer. Vandaag visite gehad die het nog niet wist, ml kon het niet voor zich houden en toen werd er al gezegd 'ik dacht het al te zien maar durfde het niet te vragen'. Merk wel dat ik er toch ergens een beetje onzeker van wordt...
Gelukkig ligt niet aan mij, ik heb vorige keer ook klein bescheide buikje gehad, nu heb ik altijd al een vetbuikje van mezelf maar hemel help... Had me zw broeken gepast, ik heb der nu al een buik in van 15 wkn dat wordt wat