koorts??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mona23, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft nu 2 dagen koorts, eergister begon het 's middags met 39,7. Hem een zetpilletje gegeven en toen knapte hij weer op. "s avonds weer 39,7, weer een zetpil en toen is het op 1 keer wakkerworden na goed de nacht doorgekomen. Gisteravond weer koorts, 39,2. Nu vandaag is hij er weer goed aan, nergens last van..

Hij moet nog 2 kiezen krijgen boven, kan dit er mee te maken hebben? Hij wil ook niet veel eten.

Van alle andere tanden heeft hij weinig tot geen last gehad. Ik mag nu ook niet voelen.

Is het normaal dat hier koorts bij komt, en hoelang duurt dit.

Of zal het toch wat anders zijn

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Als hij verder niet snotterig of grieperig is kan het zeker van de kiezen zijn. Hier altijd koorts gehad bij doorkomende kiesjes, hooguit 2 dagen en dan was het weer weg.

3. mona23

mona23 Niet meer actief

dankjewel voor je reactie.. hij is wat hangerig als hij koorts heeft, maar er verder goed aan.

Dit heeft hij nog nooit gehad.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik vind het toch wel een redelijk hoge koorts. en dan vrij constand. alleen voor kiezen vind ik dat wat veel. ik denk dat er iets anders mee zit te wringen. als het morgen nog zo is zou ik even de ha bellen.

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Volgens mij krijgen ze alleen verhoging bij tandjes en niet zulke hoge koorts. Kan misschien toch een verkoudheidje of oorontsteking in de weg hebben gezeten.

6. mona23

mona23 Niet meer actief

maar waarom is het dan niet de hele dag, maar alleen tegen de avond aan.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

dat heb je zelf ook... in de loop van de dag stijgt je temperatuur sowieso

plus.. als je je niet lekker voelt.. ga je naar bed, rust lekker uit..
    dus sochtends ben je relatief fit
    in de loop van de dag merk je dan dat je toch eigenlijk niet fit was.. en voel je je weer brak.
    ook koorts gaat mee in dat patroon.

heeft hier ook weleens een week geduurd.. overdag was ze topfit.. tegen 4 uur werd ze hangerig en tegen bedtijd was het net een bbq-kooltje.
    normaal maar 36 graden.. dus bij 39+ is ze echt goed beroerd.

Deel Deze Pagina