Ik word er echt gek van (slapen)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 quinten2011, 29 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2012
    Hoi dames

Ik heb al vaker iets geschreven over t slapen.
    Mijn zoontje zeventien maanden oud slaapt nog steeds niet door.
    Hij komt wel 2a3 keer per nacht.
    Maar hij wordt dan zo boos terwijl we om de vijf min na hem toe gaan om te zeggen dat t goed is.

We hebben echt alles al geprobeerd en soms helpt t maar voor even.
    Osteopaat, ingebakerd, andere voeding, KMA voeding maar daar werd hij helemaal hysterisch van, paragnost, groter bed, babyfoon uit, lampje, laten huilen( maar hij gaat hier van overgeven), bij ons in bed, op onze slaapkamer,medisch onderzocht niets gevonden heeft wel buisjes, niets van suikers. Altijd t zelfde ritueel
    Hij gaat wel eens een nachtje uit logeren maar daar t zelfde.

Ik trek dit niet meer.
    Heb vannacht drie uurtjes totaal geslapen.
    Wil eens een bioresonantie test gaan doen want ik weet t echt niet meer.

En ik weet dat ik gelukkig niet de enige ben maar je wordt hier echt hopeloos van.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    snap dat je alles al hebt geprobeerd!
    vriendin van me heeft dit ook nu na 1,5 jaar helpt....afeisseling met naar bed brengen...ene week doet papa hele week(en dan ook doorzetten) andere week mama
    hierdoor 'verwacht' ze niets steeds mama 's nachts

wil je heel veel sterkte en succes wensen!

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Kijk je op de klok voor die 5 minuten? Hier ontdekten we dat we er te snel mee gingen, hij viel namelijk tussen de 5 en 10 minuten meestal in slaap. Feitelijk hielden we hem dus wakker door na 5 minuten al te gaan kijken.
    Op een gegeven moment zijn we het zo gaan doen: 1e keer kijken zodra zijn huilen doorzet. Als hij na je vertrek blijft huilen 5 minuten geven en teruggaan, troosten en vertrekken. Blijft hij huilen, 10 minuten wachten (echt op de klok kijken, want het zijn geen leuke minuten) en zo nodig teruggaan. Wij waren bereid dit tot 15 minuten uit te breiden, maar dat bleek niet nodig. Succes!

4. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    We wisselen zeker af maar je wordt toch alle twee wakker t snachts. En we houden echt de vijf min bij soms tien min maar vind dat erg lang.

5. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik heb hetzelfde gehad met mijn dochter. En als ik er dan bij ons in bed legde dan ging ze gewoon spelen en niet meer slapen dus dat was ook geen oplossing haha

Bij mij was het gene wat hielp toch doorzetten. En ik heb haar wel wat langer laten huilen.. langste was 45 minuten.. Ik dacht je wordt toch moe van al dat huilen ? En uiteindelijk ging ze doorslapen. (ben wel af en toe stiekem gaan kijken hoor)

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Lees heel vaak topics van jou, en heb echt medelijden met jou!
    Wil je even een digitale knuf geven!
    Kun je nu even bijslapen?? Doen hoor anders word je straks nog depresief.
    Mischien kun je eens naar een andere ka? Second opinion vragen
    En idd die allergie test doen.
    Zetpil? Kijken of hij pijn heeft?
    En wat doet hij als hij wakker is? Neusamandel niet te groot,dat was hier wel aan de orde.
    En hoeveel slaapt hij overdag?

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Doorzetten was het enige dat hielp. Na 3 nachten was het gedonder voorbij.

8. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Diaan1982 ik kan overdag wel wat bij slapen ga met hem mee slapen overdag. Hij slaapt meestal 2a 3 uurtjes. We zijn al bij drie ka geweest maar niemand kan dit verklaren. Zijn nu doorgestuurd na Maastricht om verder te kijken.
    Als ik een zetpil zet wordt hij veel onrustiger.
    De kno arts wil zijn neus en keel amandelen niet doen had geen zin bij jonge kinderen.
    Groetjes

9. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Jeetje wat zwaar zeg.. Heb al een eerder topic van je gelezen en zie dat je al veel geprobeerd hebt.

Je zegt dat hij steeds zo boos word als jullie om de 5 minuten naar hem toe gaan, zou je dat eens niet kunnen doen? Hoe reageert hij dan, of word het dan nog erger?

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    t boos worden bij troosten...

Nachtangsten

zal dit t antwoord zijn??

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Slaapt hij in een ledikant of peuterbed?

12. adi

adi Niet meer actief

Ik zou een matras op zn kamer leggen en afwisselend daar gaan slapen. Op die manier ga je echt ontdekken waarvan en hoe hij wakker wordt en kun je op inspelen voordat hij overstuur raakt.

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ja dat is een goed idee adi,hebben wij hier ook gedaan.
    Wat me nog te binnen schoot, je hebt ook valdispert voor kids.
    En mischien zit er wel een oude ziel/geest op z,n kamer? Weet niet of jij daarin grlooft
    Maar kindjes zijn daar wel gevoelug voor.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier is het ook nog niet over...dus nog altijd geen tips voor je :(. Sterkte!

15. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij slaapt in een peuterbedje en we hebben iemand hier gehad voor de geesten. Die zijn weg uit zijn kamertje. We zijn ook al eens naast hem gaan liggen maar wordt elke keer tussen twaalf en een wakker en wil je hem troosten maar hij gaat echt schreeuwen en als je san weg loopt wordt hij pissig

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    heb je bij de nachtangst link gekeken?

17. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Herkenbaar, ook al is die van mij nog een stuk jonger. Wij zijn nu bezig met slaapsiroop, en het helpt enigszins. Je zou ook Kindival van VSM kunnen proberen (als je dat al niet gedaan hebt)
    En wat al eerder is gezegd, probeer je rust te pakken waar je kan! Overdags power-naps en 's avonds vroeg naar bed. Soms lig ik er al om 21.00 uur in, anders raak ik depri! En dan ben je verder van huis. Sterkte meis.

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zijn die wel ontstoken dan? Zoja, dan kan ik je vertellen dat dat hier de sleutel was naar doorslapen! Ook hier van alles geprobeerd, en een aantal dingen hielpen wel wat, maar pas na het verwijderen van de neusamandel en het zetten van buisjes, werd het rustiger en ging de dame met 23 maanden eindelijk doorslapen.
    En dat ging toen dus heel gemakkelijk. Als we eerder probeerden om door te laten slapen, (papa troosten, ipv nacht-BV van mij), was het 3 kwartier brullen om dan van vermoeidheid in slaap te vallen en drie kwartier later gewoon weer wakker te zijn met hetzelfde drama. Toen die buisjes zaten, was het een kwestie van 2 nachten 5 minuutjes troosten, nog een nacht 2 minuten en nacht 4 was een aai over de bol genoeg en vanaf die nacht slaapt ze door!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier ook een tijdje gehad.
    Was een sprongetje.
    Maar het was daarvoor ook een moeilijke periode hoor. Ik heb toen sleepzz gekocht een uur voor ze naar bed ging gegeven en dat werkte wel.

Daarna gestopt er mee nu ook veel nachten dat ik maar 2 uurtjes slaap.
    Ik blijf maar denken het komt wel goed.

Misschien loopt er een water ader bij zijn bedje?

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh en nu al in een peuter bedje? Is wel heel vroeg hoor. Heeft hij wel een slaap zak aan? Geeft ook wat geborgenheid

Deel Deze Pagina