Graag zou ik ervaringen willen horen over de "vroegtesters", waarmee je dus 4 dagen voor je menstruatie zou kunnen testen of je zwanger bent of niet. Ik weet wel dat ze heel duur zijn, dus is het om te proberen? Heeft er iemand wel eens positief als uitslag gehad? Als ik vroeger zou willen testen, kan dat dus aanstaande vrijdag...ben nog aan het twijfelen of ik dat ga doen... Alvast bedankt voor reacties
Ik heb zaterdag positief getest met predictor early. ik was helemaal blij, volgens de dame's hier op het forum is het een zeer onbetrouwbare test en schijnt hij heel vaak vals positief te geven! Heb daarom zondag meteen een Kruidvat test gedaan en deze was dus negatief! Ik heb natuurlijk wel de vroege test gedaan, deze zou normaal eerder een zwangerschap aangeven dan andere testen..daardoor kan de kruidvat test natuurlijk negatief zijn.. Maar door al deze verhalen op internet geloof ik er dus niet in en ga morgen een urine test bij de dokter laten doen...dus ik zet VOL spanning!!! Nou ik hoop voor jou dat je een eerlijke (poistieve) test krijgt!!
Ik raad t je niet aan om de vroege testen te gebruiken, en zeker niet die van Predictor! Deze geeft regelmatig vals positief aan, zo ook bij mij toen ik helemaal niet zwanger was! Is dus totaal niet betrouwbaar! Het nadeel van te vroeg testen is dat de kans bestaat dat t alsnog mis gaat, en dat je gewoon ongesteld wordt. Als je niet had getest, had je dan niet eens geweten dat je heel eventjes zwanger bent geweest. De testen van Clearblue zijn te gebruiken vanaf 4 dagen voor NOD maar hebben een "normale" gevoeligheid en zijn dus veel betrouwbaarder. Ik heb met de CB Plus test 3 dagen voor NOD positief getest. Maar het kan natuurlijk goed zijn dat de test bij jou pas later positief uitslaat, omdat je bv een lager HCG gehalte hebt.
kv2v5 gebruikt, 2 keer 4 dgn voor nod positief mee getest. zijn super! nog nooit vals positief geweest bij mij!
Ik gebruik de gevoelige testen van testjezelf.nu. ZIjn niet duur en gaf bij de 1e zwangerschap 4 dagen voor nod positief aan.
Hier ook sensitest dipstick gebruikt. 4 dagen voor nod al een duidelijke streep. Niet duur, ene dag besteld, volgende dag in huis.
Kv 2v5 4 dagen voor NOD positief getest! Lees altijd veel goeie dingen over deze testen. Zou niet beginnen aan die super gevoelige testen, kunnen eerder vals positief zijn omdat er altijd wel wat hcg in je urine zit, zwanger of niet!
Bij mij was de predictor early omo-wit en ik was ook niet zwanger. Wat overigens geldt voor alle testen die ik gedaan heb toen ik 10 dagen overtijd was. Allemaal omo-wit, dus ik heb standaard geen hcg in mijn urine denk ik. Maar heb begrepen dat de kruidvattest (de 2 voor 5, niet die dure) minder hcg nodig hebben dan predictor. Ik denk dus helaas dat kruidvat klopt.
Ik ben op zoek naar een goede test die vroeg kan testen.... zoals je ziet ben ik al 4 dagen overtijd, maar ik test nog altijd niet positief... ik maak ook héél traag hcg gaan en niet in grote hoeveelheid... dit ben ik te weten gekomen bij mijn vorige zwangerschap. iemand een aanraden? (test met KV2v5, maar die is niet duidelijk bij mij)
Ik heb bij mijn goede zwangerschap 3 dagen voor nod positief getest met een speciale test van 'testjezelf'. Ik heb met hetzelfde urine een test gedaan van kruitvat 2voor5 en deze was net zo positief. Dus ik zou zeggen: kruitvat! Maar als je een heel licht streepje hebt blijft het dubieus. Ik heb ook wellens na een licht streepje een bloedtest gedaan. Hcg nul! Ik denk dat het aan het dalen was na een vmk. Je weet het pas zeker als het streepje donkerder word na 2 dagen. En ik noem mezelf pas echt zwanger bij een week overtijd. Mij helpt vroegtesten om mezelf de maanden dat ik niet zwanger ben rustig te houden. Dus ik heb er wel baad bij. pas als er streepjes verschijnen krijg ik hoop.
De k2v5 testen zijn hier ook heel goed bevallen. Wel 'maar' 2 dagen voor NOD getest, maar er kwam gelijk een superdonkere streep..
Oh jee wat moeilijk allemaal... Ik wil zooooo graag testen en ik heb de kruidvat 2v5 in huis! En mijn NOD is ook nog over 4 dagen. Wel testen? Niet testen? Mijn vriend zegt dat ik dinsdag of zelfs woensdag pas moet gaan testen als ik niet ongi ben. Ik kan natuurlijk ook dalijk een CB vroege test gaan halen? Of gewoon geduld hebben? AAAARRRGGGHHH
Je kunt al testen met k2v5. Maar het blijft natuurlijk onzeker als je zo voeg test. Zelf test ik ook altijd vroeg omdat ik me gewoon weg niet kan bedwingen.
ik heb 3 dagen voor nod positief getest met kruidvat 2v5! het is zeker mogelijk... ik voelde t gewoon aan mijn lichaam, dus wist bijna zeker dat ik positief zou testen. als de test zelf ook positief is, is dat natuurlijk helemaal goed hihii! succes met testen!
ik heb 4 dagen voor mijn NOD positief getest met de vroeg doe test van sensitest. Ik had zo'n pakket besteld van ovulatietesten + 3 vroeg doe testen.
Ik heb op 10dpo licht positief (geen tuurstreepje) gestest met kruidvat 2v5e. Op 11 dpo had ik een knaltest met clearbleu +
@siesi: kv 2 voor 5 kan je vroeg mee testen... alleeen... ben zelf niet zo voor vroeg testen, want veel vroeg ondekte zwangerschappen (dus testen voor NOD) staat bekend dat het dan nog 50/50 % kans is op een miskraam, alleen dan een vroege, die je als je op je NOD wacht misschien niet eens merkt en gewoon ziet als je NOD... maar dit is geheel mijn mening, je moet doen wat je eigen gevoel zegt... als je dan niet zo veel geld kwijt wil zijn kan je misschien nog eens zwangerschaps testen kopen bij zwanger & kids (googel maar) of op marktplaats wondfo intypen zei is ook erg betrouwbaar.. alleen op dit moment zijn haar zwtesten uitverkocht en krijgt ergens volgende week nieuwe dus daar heb je niet veel aan op dit moment... zelf heb ik mijn NOD ook 10 januari..... maar zit ondertussen al op 15DPO.... zelf heb ik ook test drang hoor dus begrijp wat je voelt, maar ik probeer het minimaal tot maandag vol te houden.....