Ik heb net een kruidvat test gedaan op ongeveer 10DPO Ik heb elke keer een vage kruidvat test gehad maar nog nooit is hij zo duidelijk. Meteen een CB zwanger/ niet zwanger er achteraan gedaan maar die zegt dus niet zwanger!! Wat denken jullie?
Als het lijntje zichtbaar was, binnen de afleestijd, dat denk ik dat ik je voorzichtig mag feliciteren. Heb je de cb test wel met ochtendurine gedaan?
Ik zie 'm ook hoor, al is hij nog wat vaag! Over een paar dagen zien we hier vast een knaltest voorbij komen.
Ik zie hem ook hoor, de digitale test zal wel gewoon nog niet genoeg hcg hebben gedetecteerd om 'zwanger' weer te geven, maar dat betekent niet dat er geen hcg is, alleen dat het kennelijk nog niet boven de ondergrens van die test uitkomt. Kruidvattest zal wel iets gevoeliger zijn dan.
Ik zie een streepje hoor, voorzichtig gefeliciteerd! Misschien kan je op je nod nog een keer proberen met cb digitaal.
De cb die alleen zwanger/niet zwanger aangeeft, heeft meer hcg nodig dan de kruidvat. De CB met indicator is ongeveer even gevoelig als de KV. Dus die zou je wel kunnen proberen! En dan de gewone CB over een paar dagen. Ik vind dit er hoopgevend uitzien hoor!
Zoals ik al tegen je zei in het vage testen topic....die cb wat jij gedaan hebt, dus zonder wekenindicator, is helemaal niet zo gevoelig. Daarom gaf die test niet zwanger aan.... Je bent gewoon zwanger als je het mij vraagt!
Of je nu weer een cb met wekennindicator moet kopen? Die dingen zijn hartstikke duur...over een paar dagen zegt doe cb echt wel zwanger hoor
CB zwanger /niet zwanger heeft 75 hcg nodig en daar zit jij met deze test zeker nog niet aan! Test gewoon door met de kv testen als ze mooi oplopen weet je dat je zwanger bent.
Ik zie een streepje hoor. Had zelf ook zo'n streepje iets lichter misschien en toen gaf de wekenindicator ook niet zwanger aan, maar ik ben toch echt zwanger. waarschijnlijk heb je net niet genoeg hcg voor de wekenindicator.
Ja die met wekenindicator zegt nu echt wel 'Zwanger' hoor! Mijn streepje was lichter dan die van jou en kreeg 1-2 weken. Gefeliciteerd!
Vanmorgen natuurlijk nog een kruidvat test gedaan en die is dus omowit... Ik vertrouw die dingen gewoon niet meer... Op de andere test is nog duidelijk een roze streep te zien.. Ik ben natuurlijk al 2 keer zwanger geweest en had ik daar geen last met die testen... Nu al een paar keer valspositief maar nog nooit zo duidelijk!
Weet precies hoe je voelt, gister een testpoint test gedaan kwam binnen een minuut een streepje dus ik dacht dat zit wel goed en vanochtend een cb met indicator en uitslag niet zwanger, bah raak er echt gefrustreerd door, maar nog geen ongi te bekennen vandaag is mijn nod