Hier ook 1tje die haar brood op de grond gooit. Eerst gaat het in haar mond, eruit, over het blad van de kinderstoel, liefst nog even door haar haar en daarna beland het op grond. Ze doet zelf haar broodje, als ik of papa het doe, dan doet ze heel dramatisch en eet ze helemaal niks. Gisteren ook weer, alles op de grond, heb er niks over gezegd, alles opgeruimd en ze kreeg geen brood meer. Verder ook geen gepiep dat ze nog honger of iets dergelijk. Na het boodschappen doen een broodkorst gegeven en deze ging wel helemaal op en bij papa op z`n werk nog een stukje brood gehad en deze ging ook op.
Vorkje kaN ik ook eens proberen. Overigens ging het vandaag weer prima. Denk dat ze meer honger had want vanmorgen had ze haar fles niet helemaal op. Raar kind.
Gewoon met de hand. Ik eet zelf ook geen boterham met een vork. Ik snij dan de boterham door de helft en snij van die helften weer reepjes. Die plak ik dan op elkaar ennleg ik stuk voor stuk voor haar neer. Dan pakt ze het stukje zelf en stopt het in haar mond. Op goede dagen dan dus
Dan geef je er geen beleg op neem ik aan. Dan wordt het zo'n kliederboel als ze het in de hand pakt lijkt mij, of valt dat mee?
@ Laure: ik geef smeerworst, smeerkaas of appelstroop op de boterham, maar ik doe de boterham dubbel zeg maar, en snijdt dan blokjes. Geen geklieder en geplak omdat de stukjes op elkaar zitten
Denk dat hier dan het probleem is dat alles niet rechtstreek naar de mond gaat, maar dat er eerst goed naar gekeken en in geknepen moet worden (en dit terwijl alles wat niet in de mond moet wel rechtstreeks de mond in gaat).