Ik word er gek van, doorlekkende luiers bij meisje van 2

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nora1983, 28 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.309
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dochter is hier overdag al zindelijk maar ik gebruikte de luierbroekjes van Pampers, die bevielen erg goed.
    Nu voor de nacht heeft ze de luierbroekjes van Kruidvat mt 6 maar die zijn doorgaans helemaal droog dus kan ze moeilijk testen maar merk het wel in mijn portemonnee haha

2. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Dit inderdaad! Hier ook baby Dry.
    Wellicht kan je overgaan op hemdje en onderbroek. We hebben ze van de Hema en zijn net zo stretch als de rompers zijn.

3. misa

misa Niet meer actief

Ik zou eens luiers van de Kruidvat proberen, die zijn wat breder. Tenminste vroeger wel.... Hahaha!

Het doorlekken aan de voorkant met buikslapers ken ik wel. Ik gebruikte een maat 6 luier voor onze 1,5 jarige met een kotex maandverband erin.

Maar je luier kan ook te groot zijn, dan sluit het niet goed aan. Ik zou echt eens kijken naar een maat 5 van Kruidvat.
    Mijn ene kind deed het goed met Etos luiers, mijn andere beter met Kruidvat. Het is echt even zoeken en proberen.
    Pampers hou ik niet zo van, vind ze wat klammig worden aan de buitenkant. Maar het is heel persoonlijk denk ik.

Een romper in een grote maat kan handig zijn. Ik zweerde ook bij die duurdere van Hema (de hele stretchie).
    Nu zweer ik voor onze dochter bij de hempjes van Hema en de hipster onderbroekjes van de action.

Het is even flink proberen en hopelijk vind je de juiste combi.

Deel Deze Pagina