Welk merk foliumzuur gebruiken jullie? En hoe lang moet je foliumzuur blijven gebruiken? (tot na de zwangerschap of eerder of later) XXX Gusam
Ik gebruik Gravitamon,volgens mij moet je het slikken tot je de 3 maanden bent gepasseerd van je zwangerschap/
ik heb foliumzuur 0,5 mg van Healthypharm volgens mijn VK moet ik die ook de eerste 12 weken van de zwangerschap slikken. groetjes van Ramona
Ik gebruik femnatal van davitamon. Ik heb het tot 11 weken gebruikt en nu moet ik het op advies van de gyn weer dagelijks gebruiken. Liefs, Duveldraakje
hallo ik heb het bij de apotheek gehaald toen, Apothekers is het merk! je moet foliumzuur vanaf tenminste 4 weken voor de zwangerschap innemen tot 8 weken na de bevruchting (dit is tot 10 weken na de eerste dag van de laatste menstruatie) Dit staat in de bijsluiter!
Ik slik Gravitamon. Dit kan je de hele zwangerschap slikken en ook na de geboorte als je borstvoeding gaat geven.
Volgens mij zijn er nu 2 topics over foliumzuur en wordt er bijna hetzelfde verteld. Zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=43727 Liefs, Duveldraakje
ik ben met foliumzuur begonne toen ik met de pil stopte en slik het nu nog steeds want het zit in mijn vitamine preperaten
Ik slik vanaf het begin al vitamines van VSM puur mama. Hierin zit voldoende foliumzuur en dat mag je blijven slikken zolang je borstvoeding geeft of zwanger bent
ik ben gelijk begonnen met foliumzuur toen ik met de pil gestopt ben en dat was in november ik gebruik van AH eigen merk
ik gebruik evasin.dat is makkelijk omdat het echt een strip is.er staat net als bij de pil: ma di wo do enz op..dus als je het een keer vergeet of je twijfeld...dan kun je het nakijken. ik heb het bij de kruitvat gekocht. maar het zal niet heel veel uitmaken welke je pakt neem ik aan. xxx san
Er zijn inderdaad meerdere topics over dit onderwerp. 1 is hierboven al genoemd. Deze doe ik dicht, jullie kunnen daar verder kletsen.