ik word er gek van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffie, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    Hoi allemaal,

ff me gevoel opschrijven wil weleens helpen tog....
    we zijn nu bijna een jaar gestopt met de pil en nog niet zwanger...
    ik weet dat veel meer mensen in dit schuitje zitten, en ook nog mensen die veel langer bezig zijn :oops:
    maar ik heb echt het gevoel dat ik gek aan het worden ben,
    had er gister zelfs ruzie over met me vriend :(
    hoe gaan jullie hiermee om?
    ik begin de moed namelijk al een beetje te verliezen... stel dat het helemaal niet lukt pff ik weet echt niet hoe ik het beste met de stress om moet gaan
    ik ga als het jaar aangebroken is naar de huisarts, dat heeft hij zelf al voorgesteld, dat is over een maandje

ik weet dat al die stress niet bevoordelijk is voor de hele situatie... maar ik kan het zo moeilijk van me afzetten, dus alle tips zijn welkom :rolleyes:

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik begrijp je. zit in hetzelfde schuitje meid! praat erover met iemand die je vertrouwd, je moet het niet alleen allemaal dragen.en ga idd een afspraak maken, doe ik ook. sommige dames doen wel een jaar over het ontpillen maar kan ook stress zijn of een andere oorzaak. tot die tijd gebruik ovulatietesten en temperatuur jezelf.mocht je doorverwezen worden naar de gyn dan geef je ze al een voorsprong! en ik weet dat het lastig is maar zoek ook ontspanning, dat je niet er 24/7 mee bezig bent. veel sterkte en suc6, ik duim met je mee. x

3. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    jij ook veel succes!
    ik praat er idd wel over... maar heb het idee dat iedereen het nu wel een beetje weet.. snap je dat gevoel (kan ook aan mij liggen hoor)
    zelfs me vriend heeft af en toe zoiets van hallo kunnen we het er even een paar dagen niet over hebben.... kon ik het maar :oops:

ik ben nog niet begonnen met tempen en ovulatie testen, omdat ik dat helemaal het idee heb er 24/7 mee bezig te zijn
    denk dat ik er deze week tog maar mee ga beginnen, dan heb ik iets in handen

bedankt voor je reactie ;)

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    tuurlijk graag gedaan. ik begrijp dat als je ovu testen en temp bij gaat houden je er meer mee bezig bent maar kan echt handig zijn.. heel veel suc6 meid.x

5. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    nou ik wilde morgen beginnen met tempen... dus vanavond een termometer gekocht... is dat ding stuk :evil: kan ik morgen weer een andere halen en dus morgen niet beginnen

en kreeg ook te horen dat me schoonzusje `ongewenst` zwanger is pffffffff dus me avond is weer lekker ***

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh wat vervelend meid! ik ken het, je bent natuurlijk wel blij voor mensen als ze zwanger zijn maar het lijkt alsof ineens iedereen zwanger is! Houd de moed erin!

Deel Deze Pagina