PFFFFF wat duurt wachten lang!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzan, 23 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Lieve allemaal,

    Ik kan me niet langer bedwingen en moet echt even een berichtje plaatsen. Ondanks dat ik nog maar in ronde 1 zit en ik er maar vanuit ga dat het niet meteen raak zal zijn, voel ik me wel raar!!!

    Is het een griepje? Is het soms toch een baby in spe? Sinds een week gevoelige borsten, maar heb dat wel vaker. En gewoon gevoelig, niet dat de tepels er vanaf vallen of zo. Maar de laatste dagen heb ik soms het gevoel van ongesteldheidskrampjes en onbekende steekjes in de buik (vannacht werd ik er zelfs wakker van). Komt iemand dit bekend voor :(: Ben al jaren niet meer aan de pil dus dat kan het niet zijn.
    Please laat het geen buikgriepje zijn!!!!!

    Het liefst zou ik vandaag al testen, maar dat kan nog niet.
    Echt zenuwslopend zeg. Alle bewondering voor de vrouwen die al in ronde tig zitten, ik kan me voorstellen dat dat niet altijd even makkelijk is. Ik hoop dat we met zijn allen snel zwanger zullen worden en er lekker van kunnen gaan genieten :p .

    Succes allemaal!

    Suus
    xx
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi,

    ik zit in ronde 2, maar vind die weken na de eisprong ook echt zenuwslopend hoor. Telkens denken; voel ik nu iets, of verbeeld ik het me maar. Echt minder, maar ja hoort erbij. En idd wat je zegt; wij hebben nog geen klagen tov de mensen die in ronde tig zitten.
    Voor jou schiet het op...nog een paar daagjes. Ik moet helaas nog langer wachten....voel me ook nog niks anders, maar dat kan nog veranderen.
    Ik hoop ook voor iedereen dat het snel raak is :)

    Suc6 met stressen ;)
     
  3. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ja dat heb ik ook. krampjes in de onderbuik. maar ook dat ik rugpijn erbij heb. dus ik zal waarschijnlijk ook wel naar de volgende ronde gaan. op naar ronde 12
     
  4. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    iedereen succes met zwnager worden,hoop dat het snel raak is voor jullie! en ja, het is het wachten waard toch?!
    liefs
     
  5. Faith

    Faith Lid

    1 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi,

    Ik had last rond me eisprong wat ongi gevoel en pijnlijke borsten en misselijk maar nu helemaal niet meer .
    Heb alleen maar last van stemmings wisselingen om gek van te worden zo kan ik in janken uitbarsten en zo weer omslaan tto een lachbui :( sjaggie ben ik niet gelukkig wat ik normaal wel heb.
    Kan wel een hele koe op maar ja bewing me eigen maar .
    Normaal heb ik vanaf de eisprong tot de menstruatie last van van alles en nog wat.
    Blij dat dat deze maand een heel stuk minder is geworden :)
    Maar ik weet zo wat zeker dat ik wel ongesteld ga worden ik reken deze maand nergens op.

    faith
     
  6. Chica

    Chica Lid

    17 nov 2005
    14
    0
    0
    Iets financieels
    Noord-Holland
    Ja erg hè dat wachten Suzan. Maar helaas is het niet anders en hou in gedachten dat zwangerschapskwaaltjes erg lijken op ongikwaaltjes anders kun je wel eens teleurgesteld worden.
    Ik duim voor je dat het meteen raak is en dat je wachten wordt beloond.

    x, Faa
     
  7. miranda1980

    2 okt 2005
    59
    0
    0
    Nou zeg, wat duurt wachten lang. Meestal voel je dan ook juist meer en is het of je lichaam je voor de gek probeert te houden.

    Succes allemaal

    Miran
     
  8. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes. Ben helaas vijf dagen te vroeg ongi geworden, snap er niks van. Dacht eerst dat het een innestelingsbloeding was, maar die duurt dan wel heel lang ;) . Cyclus dus van 24 dagen en dat is nog nooit voorgekomen!!! Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Maar goed, ik ben me nu, na ronde 1, er in ieder geval van bewust dat het lichaam echt verwarrende signalen kan afgeven en voor een volgende ronde zal ik dan ook niet te veel hoop meer proberen te putten uit evt. signalen. Want dan is de teleurstelling misschien minder groot....

    Succes allemaal, hoop dat iedereen snel goed nieuws heeft! Ik hou me denk ik een beetje afzijdig de komende tijd. Maar zal jullie berichten blijven lezen!!!!

    xxxxxx
    SuuS
     
  9. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Bij mijn eerste menstruatie na het stoppen met pil was ik ook 4 dagen te vroeg, daarna telkens 28 dagen gehad.
    Beter 1e x te vroeg dan weken te laat toch? Wat je zo vaak hoort.
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zij was al lang niet meer aan de pil Naomy ;)
     
  11. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    veel sterkte met het wachten, geniet van het maken nu zal ik zeggen.
     

Deel Deze Pagina