ik heb er ook niks mee die gekte eromheen, maar als het voetbal erop komt ga ik wel kijken hoor..... dat vind ik dan wel weer leuk...
1 voordeel voor jullie als nederland speelt kun je rustig winkelen hahaha sorry ik deel de oranje gekte gisteren nog bij nederland - ghana geweest
Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.. Ik heb er zelf niet zoveel mee, maar ook geen last van. Ben wel heel blij dat ik niet in zo'n gigantisch versierde straat woon, want daar zou ik echt knettergek van worden.
Vind het wel leuk hoor, ook de versierde straten! Ga zeker alles kijken! En dat mensen in de crisis dit wel kunnen kopen en dat het vervolgens bij het vuilnis beland? Volgens mij valt dat wel mee hoor, die mensen mogen toch ook een kerstboom kopen of iets.. laat ze lekker.
Ik heb een schurfthekel aan voetbal zelf. Maar het WK en EK vind ik het gebeuren en om heen weer wel leuk, straten zijn allemaal mooi versierd, bijna iedereen in de buurt is dan lekker vrolijk. Dat maakt mij dan ook weer vrolijk.
Ik houd niet van voetbal. Maar het EK en WK vind ik (stiekem) wel leuk. Maar alleen vanwege de gezelligheid!!
en als ik nou bv absoluut niet van kerst houd. moet dan ook alle kerstversiering enz uit de winkels gehaald worden. en moet ik dan ook alle versiering uit de tuin halen omdat ik anderen er mee lastig val???? dat is toch precies hetzelfde!! wat een onzin zeg je maakt je er zelf druk om en anderen denken het zal mij een worst wezen wat andere er van denken.. net als wat ik denk zet het van je af en laat een ander lekker plezier hebben..
Ik ben ook niet zo op voetbal (ik hou het gewoon niet vol om 2x45 minuten naar 22 mannen achter één bal aan te kijken), maar dit vind ik dan wel weer leuk. Lekker fel met z´n allen in oranje lopen met oranje autovlaggetjes in Portugal. Ik ben ook wel voor Portugal, hoor.
Ik kan me daar nu echt niet druk om maken...zulke dingen. Bewaar mn energie liever voor belangrijke dingen Ik vind het ook wel gezellig eigenlijk. Ben zelf echt geen voetbalfan...heb mn zus haar vrijgezellenfeest ook tijdens een wedstrijd gepland blijkt achteraf...hahaha! Maar als er een wedstrijd is waar we naar kunnen kijken doen we dat altijd gezellig met een groep en met oranje spulletjes hoor! Leuk juist! Een beetje gezelligheid in deze crisistijd
Tja, crisistijd... Ik heb twee keer 50 eurocent uitgegeven aan autovlaggetjes en 5 euro voor een tshirt voor mijn man, bij de action. Dat geeft een ander 2x per week (of meer) uit aan sigaretten Voor de rest hadden we nog dingen bewaard van de vorige keren.
Nou idd, tijdens de kerst kan je ook geen folder open slaan of het staat vol met kerst artikelen of vol met eten ed .. Kan je toch ook moeilijk gaan verbieden ? Snap idd ook niet echt waar ze zich druk om maken .. Kijk dan gewoon niet in de folders of naar de oranje artikelen in de winkel ...