Zou ik in mijn vruchtbare periode zitten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WendyenRyan, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyenRyan

20 mei 2010
    52
    0
    0
    IJsselstein
    Hallo allemaal,

Ik ben nu in ronde 2 en ik doe nu voor het eerst testen met ovulatietests.
    Nu heb ik vandaag opeens veel witte afscheiding. Het is niet doorzichtbaar, wel rekbaar. Het lijkt meer op een prop slijm:$ Omdat mijn ovulatietest nog niets aangaf, lees ik toch op internet dat het slijm betekend dat ik in mijn vruchtbare dagen zit?

Iemand ook deze ervaring gehad?

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Rond mijn ei krijg ik ook 'last' van afscheiding.
    Dus het zou best kunnen!!

3. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi! Ik zou je ovulatie test aanhouden... Spannend! Hoop dat het snel raak is voor jullie. Succes!!

4. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Zou kunnen dat je te laat bent met ov testen.
    Deze geef 1 tot 2 dagen van te voren een duidelijke streep omdat dan de LH waarde het hoogst is.
    Voor de zekerheid toch even door testen
    en klussen voor de zkerheid (je weet het nooit)
    Succe en ik zal duimen voor je!!

Groetjes

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Aan je banner te zien duurt het niet lang meer!!
    Ik had ook slijm een paar dagen terug, toen hebben we geklust,
    En vandaag ook weer , ik zou aan de klus gaan als ik jou was, je weet het nooit.

6. WendyenRyan

20 mei 2010
    52
    0
    0
    IJsselstein
    Bedankt allemaal voor jullie reactie's!

Ik had gisteren bloedverlies bij het slijm. Vandaag is dat weer weg. Weer voor de 4x ovu test gedaan en nog steeds geen positief. We hebben natuurlijk wel geklust en daar gaan we dus ook mee door!:D

Zou het bloed van gisteren te maken hebben met mijn ei?

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen idee meis wie weet , ik ken het niet ja wel slijm maar niet met wat bloed er bij.

Maar jij moet / mag aan de klus hoor wat doe je hier:D:D

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heb precies hetzelfde.
    Zit nu op dag 17 van mijn cyclus en had vanmorgen ook ineens van dat rauwe eiwitachtige slijm.
    Ben al een week met ovulatietesten bezig maar deze blijven helemaal blanco, niet eens een erg licht streepje.

Heb wel steeds wat rommelend gevoel in mijn onderbuik, hele lichte ongesteldheidskrampen.

Snap er even niets meer van...

9. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi meiden.
    Ik zit inmiddels in ronde 7, en heb mijn lichaam de afgelopen maanden goed in de gaten gehouden.., mijn vruchtbare periode dient zich aan in de vorm van een witte slijm prop.., ik vermoed zelf dat dat de prop is die de baarmoeder loslaat om de zaadjes naar boven te begeleiden.., daarna volgt ook meteen het vruchtbaar slijm.., en 2dagen na die prop een positieve ovulatietest.., en dit al 4 ronde's op rij!!!
    Weet niet of jullie er iets aan hebben!! In ieder geval veel succes met zwanger worden!!
    XXX

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Dat bloedverlies zou een ovulatiebloeding kunnen zijn, heb daar ook vaak last van, maar bij mij is het altijd net na mijn ei ;)

11. WendyenRyan

20 mei 2010
    52
    0
    0
    IJsselstein
    Weer even een update!

We hebben nu afgelopen dagen geklust en op zondag had ik het slijmverlies samen met bloed. Gisteren hebben we niet geklust en had ik 's avonds een positieve ovutest!:)

Maar is het dan niet zo dat het slijm en bloedverlies meestal na je ei komt? of kan dit ook voor je ei komen?

Vanavond weer aan de slag:D, hopelijk dan genoeg geklust!!

Deel Deze Pagina