Ik word er gek van!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel22, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Al jaaaaaren heb ik acne! En ik ben t zo zat!!!Mn huid doet zeer en ik wil gewoon weer een mooie huid!
    Nu heb ik duac gel gekregen van ha?! Iemand hier ervaringen?? Of andere wondermiddels en tips!?

Bring it on:D

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb ook last van acne na het stoppen met de pil.
    Eerst dacht de ha dat het na een jaar na het stoppen wel over zou zijn, maar 3 jaar later zat het er nog.
    Dus heb ik actie ondernomen.
    De huisarts heeft me eerst Differin gel voorgeschreven. Dit hielp in eerste instantie goed, maar na een aantal maanden kwam het weer terug.
    Dus terug naar de ha en die heeft me een antibiotica lotion voorgeschreven en dit heeft echt onwijs geholpen.
    Ook heb ik in de tussentijd enkele chemische peelings(fruitzuur) ondergaan en ik moet zeggen....ik heb een behoorlijk gaaf huidje eraan over gehouden!!!!

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Inderm applicatie vloeistof.. Moet je ook via je ha of dermatoloog aanvragen!

Ik heb zelf geen acne maar ben doktersassistente en bij de meeste patienten werkt het erg goed :)

4. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Het enige dat bij mij écht werkte was de Diane-35 pil. Slik 'm nu al zo'n 6 jaar niet meer in verband met kinderwensen en zwangerschappen;), maar m'n huid is nu vanzelf door de jaren heen wat rustiger geworden gelukkig. Ik heb me erbij neergelegd dat ik nooit een perzikhuidje zal krijgen. Met smeerseltjes e.d heb ik niet zulke goede ervaringen.

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    acne.org, dus de produkten van Daniel Kern!!Ik vond het meevallen met de prijs incl verzenden,je moet dan wel bij amazon.com bestellen,scheelt iets. Duurt wel 2 weekjes ongeveer voor je het binnen hebt.
    Ik had acne door de zwangerschappen overgehouden..ging maar niet weg, ook niet met de diane35...Ik ben dus dat regime gaan gebruiken van acne.org en het heeft bij mij echt geholpen (zoek ook maar op you tube op acne.org)
    Je moet wel even volhouden en er de tijd voornemen.
    Momenteel gebruik het nog steeds omdat ik de reiniger heel fijn vind (is een heeeele zachte milde reiniger,super fijn). Daarna gebruik ik de treatment, nu alleen s avonds (als je begint moet je dat ook de ochtend doen). Goed laten intrekken en dan nog de aha+...
    Als dagcreme gebruik ik momenteel iets anders omdat ik de dagcreme van acneorg niet heel fijn vond.
    Voor vragen mag je me ook pben.
    Inmiddels is mijn huis echt mooi geworden!!Mensen zeggen zelfs tegen me: wat heb jij een mooie huid!Daar ben ik dan zo blij mee!!Ik hoef zelfs niet eens make up meer op, wel altijd goede dagcreme (eucerin Re balance heet die trouwens, kost 20 euro)
    Ik doe soms wel bb creme op..maar de tijd dat ik echt de tijd moest nemen voor wat foundation om pukkels zoveel mogeijk weg te werken is gelukkig voorbij!!

Pb me dus gerust voor meer info enzo, je kunt ook op de website kijken wat precies de bedoeling is en ook heeft Daniel kern van Acne org filmpjes gemaakt van hoe je de produkten precies moet gebruiken.

Succes ermee, hoop dat je er snel vanaf bent.

Liefs

6. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    de treatment gebruik ik trouwens momenteel maar heel weinig van, 1 pompje of half pompje, als je erge acne hebt moet je het langzaam opbouwen tot 3 pompjes)
    gebruik de treatment soms ook niet. Aha is ook super om te gebruiken!!

7. Dank jullie wel!!

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    vroeger als puber hadden wij inderm (volgens mij) was een of andere alchohol houdende substantie waar je 2x daags op een watje je gezicht mee moest reinigen. nou schoon was het daarna wel, enne toen hielp het enorm

9. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik heb een tijd Benzoylperoxide Hydrogel gebruikt. En dat werkte erg goed bij me. Het is wel een gemeen goedje waar je huid de eerste week of 2 rood van wordt. Daarna erg droog maar al mijn puistjes gingen weg! Echt een wondermiddel vond ik.

Kijk uit met kleding want het geeft witte vlekken. Succes!

10. Maar wat ik me afvraag.. Al die middeltjes he.. Maar uiteindelijk moet het 'van binnen' toch weggaan?? of zit ik nu mn hele leven aan de cremes vast???

11. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Mijn puistjes zijn na het gebruik ervan nooit meer terug gekomen in die hoedanigheid.

12. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Stuur een mailtje naar groenevrouw.nl, die heeft heel goede zalfjes en weet vast wel iets :) weet ook veel over oorzaken van huidproblemen en kan daar ook mee helpen

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    bij mij is het nooit meer zo erg geweest als voor het middeltje.

ik heb ook nooi clerasil gebruikt ofzo, hiervan staat bekent eens gebruiken altijd gebruiken.
    iets of voorschrift van de ha of dermo is dit weer anders

Deel Deze Pagina