Anouk kan sinds eind december draaien, vanaf 6 januari draait ze ook terug. Sinds afgelopen zondag kletst ze ineens, van het ene op het andere moment en ze zegt zelfs papa, heel grappig om te horen. Maar dan nu het grote nieuws, sinds woensdag heeft mn meissie een tand. Het is nu wel in een sneltreinvaart aan t gaan. Ze probeert nu ook als ze op schoot zit rechtop te gaan zitten en geeft dan ook echt heel veel kracht mee. Ik ben echt supertrots op Anouk, maar nu baal ik wel dat als ik moet werken ze ook nieuwe dingen doet en ik ze dan niet mee maak. Wanneer gingen jullie baby's kletsen en zitten? Liefs, Duveldraakje
Demi maakt al veel geluidjes sinds ze een maand of 3 was. Nu brabbelt ze me de oren van mijn hoofd haha. Ze zegt wel papa en mama, maar ik geloof niet dat ze dat er ook mee bedoelt.vanaf 5 maand rolt ze naar haar buik en weer terug. Zitten kan ze goed alleen op de bank. en los zitten gaat ook al heel goed, zolang ze een speeltje recht voor haar heeft liggenblijft ze zelf zitten, maar ze snapt volgens mij nog niet dat als ze naar de zijkant hangt dat ze omvalt. En optrekken tot staan doet ze ook al en ze staat sinds deze week zelf los aan de tafel. Langs de tafel lopen kan ze nog niet.
Oh ja kruipen probeert ze wel maar dat lukt nog niet echt. Ze legt haar hoofdje op de grond en probeert dan haar knieen onder haar kontje te schuiven. Dat is een super grappig gezicht.
dévana brabbelt er ook vrolijk op los. ze heef nu ook al 1 tandje. draait al sinds 12 dec van haar rug naar haar buik,en sinds gister kan ze ook terug draaien. als ze op schoot zit wil ze allang niet meer liggen, wil dus echt zitten,en eigenlijk het liefst staan. maar dat mag ze van mij nog niet omdat dat slecht voor haar heupjes is.als ze op haar buik ligt probeert ze te kruipen(tijgeren). ze is zo snel in haar ontwikkeling,dat het soms moeilijk te begrijpen is dat ze nog geen 5 mannden is.soms vergeet ik het zelfs. maar we genieten volop van haar,en van al haar kunstjes die ze al kan.
zitten toen hij 6 maand was! optrekken naar staan een maand of 5 rollen een maand of 4 , 5 brabbelen maand of 3 ( zeker gillen ) kruipen begint hij nu een beetje te 7 doen. papa en mama zeggen vanaf een maand of 6 ja die van mij is een snelle jelle behalve de tandjes, maar die mogen nog even weg blijven want anders heb ik ECHT GEEN baby meer klimmen ook nu 7 maand dus.
Anouk heeft sinds 18 januari haar 2e tandje. Jippie! Het gaat nu inderdaad wel erg hard, maar gelukkig slaapt ze nog steeds goed en heeft ze naast wat last van haar oortje (nog) nergens last van. Liefs, Duveldraakje