Ik word er knetter van

Discussion in 'Borstvoeding' started by 40plusmama, Oct 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik hou het in de gaten, kheb 1x tegen een borstontsteking aan gezeten en was er niet lekker van.

Hij drinkt verder wel goed maar dan links. Volgens de lk kan het met tandjes te maken hebben dat hij aan 1 kant minder of niet drinkt. Ze denkt dat het wel goedkomt (omdat we al zoveel samen hebben overwonnen wat betreft de bv) maar bij twijfel mag ik langskomen.

Jingels, hij drinkt volledig de borst alleen rechts even moeilijker, vandaar dat ik die elke avond leeg kolf ;)

2. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ach meid, mij heb je ook niet nodig hoor, je doet het geweldig ! :thumup:

3. 40plusmama

Nou, ik ben juist blij met je adviezen. 2 weten toch altijd meer dan 1 he ;)

4. 40plusmama

Ik heb waarschijnlijk een schimmel in de borst zelf :confused: . Ik moet het nog even aankijken en anders langs de huisarts.

De pijn is minder geworden dus misschien hobbel ik er tussendoor.....

5. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Oei oei, vandaar de pijn.
    Beterschap!

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Bekijk het van de andere kant. Je hebt hem al 9! maanden borstvoeding gegeven! En dat is al super lang. Het moet wel fijn blijven voor jullie alle twee en geen strijd.Doe waar jullie je het prettigst bij voelen!

7. appeltje

appeltje Niet meer actief

Bij mij dronk mijn zoontje ook minder graag rechts, vanaf het begin al eigenlijk. Toen weigerde hij rechts ook vaak, ik weet dat aan zijn voorkeurshouding. Ik legde hem dan in de rugbyhouding en dan ging het stukken beter. Ik had trouwens ook spruw in de beiden borsten en rechts deed stukken meer zeer. Nu ik jouw verhaal lees zou dat ook een reden kunnen zijn geweest. Schimmel kom je vaak niet vanzelf vanaf, zeker niet met oppervlakkig smeren. Bij mij hielp flucanazol pas (pillenkuur), misschien iets om in je achterhoofd te houden.

Sterkte!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hi Dees,

Wat vervelend zeg!
    Wat mij te binnen schoot toen ik er even over nadacht was wat een vriendin van mij deed. Haar zoontje wilde namelijk ook alles om zich heen zien tijdens het drinken. Zij legde een doek (bv een hydrofiel luier) over zijn hoofdje en haar borst/schouder... zo kon hij niets zien van wat er in de omgeving was en was puur en alleen gericht op het drinken. Hij werd daar erg rustig van. Misschien kun je het proberen?

Succes!

9. 40plusmama

Dank jullie voor het meedenken.

Wen, dat heb ik een tijdje gedaan maar dan trok hij de doek weg en werd boos als ik hem terug hing. Ik heb gewoon een priitig manneke. Vandaag was het ook weer feest en dan sta ik zo op het punt de voedingen tussendoor (overdag) te vervangen. Maar net eenmaal uit bad had ik een heerlijk schoon en fris manneke bij me in bed dat geweldig dronk en dan smelt ik weer he :D

De pijn is trouwens een stuk minder dus ik denk dat ik geluk heb gehad.

Share This Page