Gezocht: zwangere vrouw van rond de 20 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wiesspanbroek, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiesspanbroek

wiesspanbroek Nieuw lid

8 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mijn naam is Wies en ik ben zojuist begonnen met de opleiding verloskundige in Maastricht.

Het is de bedoeling dat ik voor mijn studie in het eerste jaar een zwangere vrouw ga volgen die nu rond de 20 weken zwanger is (met marge van 3 weken). Dit houdt in dat ik aankomend schooljaar vier keer een paar vragen ga stellen met betrekking tot de verwachtingen van de cliënt van haar verloskundige, de verloop van de zwangerschap, de bevalling en tot slot het kraambed.
    Deze vragen kunnen ook telefonisch of via de mail beantwoord worden.

Mijn vraag aan jullie is dus of er misschien iemand interesse heeft om mij met deze opdracht te helpen. Zo ja, dan kunt u hieronder reageren of contact met mij opnemen via mijn e-mail adres: wies.s@hotmail.com.

Bij eventuele vragen of onduidelijkheden mag u ook altijd contact opnemen.

Alvast bedankt en ik hoor graag van jullie!

Groetjes Wies

2. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi hoi

Ik had je wel willen helpen maar woon in koeweit hier gaat ales ' helaas' anders..

Succes met het vinden!!

3. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Hoi Wies,

ik zit ook op de juiste termijn, maar beval dan weer in België, dus daar loopt het ook net allemaal anders :)
    Misschien moet je eens bij Zwangerschapsclubs - uitgerekend voor januari, een oproepje lanceren, wij zitten allemaal rond die tijd?

Succes met je opleiding!!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben exact 20 weken, maar loop bij een klinisch verliskundige en bij de gynaecoloog (ofwel in het ziekenhuis). Dus mogelijk ook geen geschikte kandidaat!

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hoihoi

Ik ben morgen 20 weken zwanger, en zit bij de verloskundige. Ik woon in de Zaanstreek :)
    Als je mij een geschikte kandidaat vind, kun je me een pb sturen ;)

6. wiesspanbroek

wiesspanbroek Nieuw lid

8 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie snelle reacties en e-mails!
    De oproep heeft zo goed gewerkt dat ik inmiddels iemand gevonden heb om mijn opdracht mee te doen.

Ik wens jullie allemaal veel geluk en liefde toe met de tweede helft van jullie zwangerschap en met jullie aankomende kindje.

Groetjes,
    Wies

Deel Deze Pagina