Ik word er niet goed van!

Discussion in 'Miskraam' started by Jel, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    JEL!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid.
    Ik hoop zooo dat het dit keer goed mag blijven gaan en dat jullie eindelijk een wondertje mogen verwelkomen om bij jullie te houden.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb 4 dagen gebloed!
    Duimerdeduimmmmmm

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wil ook even reageren mijn neef zijn vrouw was al 10 week heen toen ze hevig begon te bloedden zei naar de gyn direkt echo gekregen maar alles was gelukkig goed de gyn zei ook dat het een nestelingsbloeding was en dat met 10 week alles is goed gekomen ze hebben een mooie dochter

4. Jel

Jel Niet meer actief

Wat lief jullie reacties. Dit geeft hoop en ik ben ook gewoon zwanger. :D Ik durf het nog niet goed in mijn onderschrift te zetten, dat komt nog als ik er wat meer vertrouwen in heb. :)

5. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Heb zelf met 20 weken behoorlijke bloeding gehad. Oorzaak is nooit gevonden, maar prachtige zoon is gezond ter wereld gekomen en is inmiddels 5,5!! Bleek later dat mijn moeder dat ook had gehad bij 20 weken tijdens haar zwangerschap van mij. Je weet nooit waardoor het komt..... Succes met je zwangerschap meis!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Maar bij de dames met bloedingen: hadden jullie er ook kleine klontertjes in zitten? Dat had ik namelijk, kleine donkerrode bloedpropjes. En een klein slijmdraadje. Verder was het gewoon normaal rood bloed...

7. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Jel,
    Ik heb dit ook bij de jonste gehad, en bij deze zwangerschap ook..
    Bij mij zag de vk bij deze zwangerschap en de vorige, bloedstolsels in de baarmoeder zitten.
    Bij de jongste ben ik een bloedstolsel verloren van een grote (mannen)hand.
    Nu tijdens deze zwangerschap ook met regelmaat wat bloed verloren, maar inmiddels 4 weken niets meer :D.

Blij dat je gebeld hebt, en een mooi knipperlichtje gezien hebt!!

8. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    een enkel donkerrood puntje, maar voornamelijk helderrood bloed. Schrok mij wild, maar gelukkig is het perfect goed gekomen.

9. Dronty

Dronty Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Fijn dat de echo goed was.

10. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Kom toevallig dit berichtje tegen.

Jel, gefeliciteerd!!!!:)
    Hoop echt dat het allemaal goed zal blijven gaan.Het is je echt gegund hoor!

(weet niet of je mn naam herkent, maar herken je uit de mei-mamalijst)

11. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Stolsels, slijmdraden, klonterig heb ik ook gehad..
    Kan zijn dat je bbm extra gevoelig is nu je zwanger bent..

12. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    JEL!! Jeetje meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.. Het is jullie zo enorm gegund! Mijn duimen draaien voor een goede zwangerschap:)

Bij mijn oudste heb ik de hele zwangerschap door helderrood bloed verloren.. inclusief slijm en stolsel.. Maar gelukkig geen krampen.. wel elke keer een echo gekregen, moest gewoon bellen als het weer zover was.. De oorzaak is nooit gevonden.. Nouja, hij is nu 2 jaar, dus dat zegt genoeg..

Volgens mijn vk hoeft helderrood bloedverlies niet te betekenen dat er een miskraam volgt. Soms gebeurd het gewoon omdat de boel van binnen een stuk gevoeliger is..

Lees nu net dat je een goede echo hebt gehad.. Fijn meid:)

13. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,885
    2,893
    113
    Noord-Holland
    Hey meid, ik schrik dat ik je naam hier weer zie staan maar zie ook dat je wel een goede echo hebt gehad :) Hoop dat het bloeden nu ook gaat stoppen en dat het goed blijft gaan!
    En.. gefeliciteerd :)

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Van hier ook een gefeliciteerd!! M'n duimen draaien voor een mooie plakbeeb voor jullie!

15. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve reacties. Doet me goed. En ik krijg er weer een goed gevoel over. :)

Ik heb trouwens toch maar een topic geopend in "ik ben zwanger". Kon niet wachten. :D Heb er lang op gewacht tot ik eindelijk daar een topic kon openen, hopelijk met een goede afloop dan..

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Jeetje Jel wat goed!!!
    Laten we hopen dat deze heerlijk blijft plakken en bij jullie blijft!!!
    Ik gun het jullie zo erg!!!

Mijn duimen draaien!!

Liefs

17. Jel

Jel Niet meer actief

Thanks! :)

18. voetstap

voetstap Niet meer actief

Ik heb rond de 6-7 weken ook bloed verloren, helder bloed met grote stolsels.

Het resultaat ken je ;)

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Fijn hoor Jel. Wat een enorme geruststelling moet dat zijn. Jemig meid, wat een enorme pech heb jij al gehad. Krijg er tranen van. Dit beebje moet bij jou blijven!

Mag ik vraag voel je nog wel zwangerschapssymptomen?

Ik heb sinds woensdagavond roze afscheiding. Gisteravond weer iets. Temp blijft wel hoog, maar me borsten voelen lang niet meer zo beurs. Me buikje voelt weer als eigen, niet zo opgebolt. Ik ben nu volgens de vk en mvm 6 weken. Ik voel nu links iets dofs. Geen pijn, maar een soort van druk. Zucht ik mag pas 28 maart langs komen. Verder moet ik dus afwachten. Ik wacht al ruim 2.5 jaar. Als dit mislukt, wat dan. Ik ben zo intens verdrietig. Ik weet dat het er al niet meer is, maar kom er dan maar uit. Dit is gewoon marteling.

20. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Bellen met de vk. En zeggen dat je onzekerder wordt..
    Dat je liever hebt dat ze eerder gaan kijken.
    en anders de gyn. maar bellen..

Share This Page