Ik word er niet goed van!

Discussion in 'Miskraam' started by Jel, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vandaag 7 weken meid! Dit kleintje blijft lekker zitten bij jou!

2. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ladylola, hoe gaat het nu met je? Heb je de gyn nog gebeld? Wat zei die?

@ Zomerrr, raar he hoe je gevoel mee kan spelen.

@ Nooatje, thanx! :) Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe gaat het nu met jou? Hopelijk geen bloed meer?

@ Ella27, dankjewel. :) Ik lees je onderschrift. Wat superleuk, een broertje of zusje voor je zoontje. Heel veel succes met alles.

@ Edithrook, wat rot zeg dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk gaat het bij de volgende zwangerschap goed, sterkte!

@ Babyengel, ja het gaat echt goed en het goede gevoel blijft. Ben af en toe misselijk en moe, en soms juist echt een hongergevoel... En vaak plassen en een opgezette buik en gevoelige borsten. Ik voel me op en top zwanger. :D Heb ook het gevoel dat ik het uitstraal... Voel me niet meer ellendig en somber maar helemaal happy nu. Dit moest gewoon in ons leven gebeuren. Voor mijn man idem dito, die loopt ook de hele dag te stralen. Hopelijk mag het nu dan eindelijk echt gebeuren!

Voor jullie allemaal hoop ik ook het allerbeste!

Liefs Jel

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hey Jel!

Wat fijn dat alles goed gaat en voelt! Heerlijk hoor! Geniet er ook maar goed van. Jullie hebben een engeltje op jullie schouder, die kijkt vast vrolijk mee.

Hier alles goed. Voel me weer een stuk zekerder. Me buik groeit, de symptomen komen af en aan. Heb vandaag maar een test gedaan om ff de bevestiging te krijgen. Nou binnen 10 seconden knalde die test er al af.
    Op dit moment veel last van boeren en een veranderende smaak. Ilgh!
    Morgen ben ik 7 weken, en woensdag de echo. Dus dat ik vind ik wel spannend. Zou het bizar vinden als woensdag alles negatief word, maar weet je er komen veel miskramen voor, maar veel meer goede zwangerschappen. We zijn teveel bezig met wat er mis kan gaan. Is toch onze Hollandse nuchterheid misschien.

groetjes!!

4. Jel

Jel Niet meer actief

Oh wat fijn Ladylola dat je je nu wel zwanger voelt en je zekerder voelt. Dan moet het goed gaan, toch? Zoals jij de dingen omschrijft zeg ik: ja hartstikke zwanger!

Geniet er lekker van! :)

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je wel Jel! Ja ik ben net als jij gewoon ontzettend geschrokken van die afscheiding. Is gewoon raar. We houden elkaar op de hoogte! in november zijn we gewoon beide mama van een gezond kindje!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Precies! Dat moet gewoon! Wel leuk idd om van elkaar op de hoogte te blijven. Schrijf je ergens mee, bijvoorbeeld de november mama's?

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Ladylola , en Jel ,

vind het super om jullie berichtjes te lezen!!
    Leef met jullie mee hoor! En hoop zo dat alles goed blijft gaan!!!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha dank je ella! Wat ontzettend lief! Hoe kom jij hier zo verzeild? Zie dat jij ook graag voor een brusje wilt gaan.

Jel ik schrijf mee in november 2012. Je hebt ook nog de 2 gesplitste topics van november. Welk jij dan?

9. nooatje

nooatje Niet meer actief

@ Jel. Het bloedverlies is sinds woe. gestopt toen is het overgegaan in klein beetje bruin. En nu alleen bij ontlasting nog inieminie beetje bruin. Test heb ik vrijdag nog gedaan en die werd nog wel steeds donkerder. Dus ben benieuwd, gewoon maar afwachten. Ga maandag de vk maar eens weer bellen voor een afspraak.
    Groetjes Noaatje

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend Nooatje. Ik denk wel als het stopt, dat het goed zit. Maar ik zie ook dat je echt net net zwanger bent. Dus ik denk dat het je innesteling is geweest. Maar spannend meid, tis echt een grote achtbaan. We moeten maar hoop houden!

Hierzo gister weer een vleug rood bloed in mijn broekje. Alsof er een ader was gesprongen, want het was ook echt alleen in mijn broekje en verder niks meer bij afvegen. Tjonge jonge hoop niet dat dit de komende weken zo iedere week terug komt. Is om te huilen. Lag er gister weer als een gekneusd vogeltje bij van ellende. Ik heb woensdag mijn echo, maar kolere dat is zo ver. Maar goed we wachten wel, mits er weer wat geks gebeurd.

Hoe is het met jou jel??

11. Ladylola wat een gedoe! Kan heel goed een ader zijn ja maar je wilt gewoon zekerheid he. Doe rustig aan tot woensdag en dan hopelijk een mooie echo!!

12. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hey ladylola, Oh hoop zo dat het hier goed gaat. Ga morgen nog maar keertje testen kijken of die nog steeds knalt!!

Zie dat jullie ook lang hebben gewacht. Bloedverlies is zekers echt niet leuk maar kan heel goed een gesprongen adertje zijn. Ik had met mijn vorige zwangerschap met 6 weken bloedverlies echt roodbloed en best veel en er was niks aant handje..:DHeel veel succes woensdag en als het goed is lekker genieten..tis zooooo mooi!! Is het jullie eerste kindje?

13. Jel

Jel Niet meer actief

Hoihoi,

ik was een weekendje bij mijn familie, vandaar een latere reactie.
    Alles is goed hier. Voel me wel erg onzeker over alles, maar ik denk dat dat er gewoon bij hoort nu en eigenlijk logisch is na wat ons is overkomen.
    Maar ik heb geen bloedverlies meer gehad en ben alweer bijna 7,4 weken, dus het gaat best snel...

@ Ella27, bedankt voor je medeleven. Heel lief van je. :)

@ Ladylola, ik ben laatst begonnen te schrijven in de novembermama's. Maar vind het zo snel gaan dat ik er even mee ben gestopt. Misschien ga ik er later mee door, met schrijven.
    Wat rot dat je weer wat bloed vond. Spannend dan, dat je woensdag je echo hebt. Komt vast goed. ;)

@ Noaatje, misschien was het idd wel gewoon een gesprongen adertje. Maar wel goed dat je de vk belt.

Babyengel, hoeistie met jou?

Liefs Jel

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola,

Ja tis er zeker lekker druk jel, maar wel gezellig!

Je hebt dus een goed weekend gehad, erg fijn en ook belangrijk! Fijn dat je zwangerschap goed verloopt en je geen bloed meer hebt gezien.

Hierzo alles ook oke, maar sta te trappelen voor de echo morgen. Vooral, omdat ik nu echt wil weten hoe alles gaat. Negatief of positief nu wil ik gewoon zekerheid hebben. Gek he, dat ik niet eens durf te hopen of positief, misschien zelfbescherming.

vandaag maar lekker in het zonnetje een boekje lezen.

Fijne dag!

15. Jel

Jel Niet meer actief

Ik kan het me helemaal voorstellen dat het je nu even gaat om de zekerheid die je hierdoor krijgt. Ik hoop uiteraard dat het positief bericht is, met een prachtig embryootje met een kloppend hartje.

Ik wens je een fijna dag, ondanks dat morgen misschien wel spannend kan zijn. Geniet van het mooie weer.

Ik voel me wel weer zwanger gelukkig. Gister was ik heel moe, terwijl ik lang uitgeslapen had in de ochtend. En af en toe kleine steekjes in de buik, de groei van de baarmoeder. Dus hier voel ik me alweer wat zekerder gelukkig.

Sterkte morgen, en hopelijk goed nieuws...

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    @ jell het topic is nu uitgedund dus makkelijker te volgen:)

fijn dat alles nu goed gaat jell en dat je je weer zwanger voelt.
    ik heb ook dagen dat ik me helemaal niet zwanger voel vanwege de weinige symptomen maar als ik zo nu en dan de wc knuffel heb ik helemaal blij... en als ik steekjes voel dat de baarmoeder groeid...

raar maar waar

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Thea23, ok ik zal er weer eens een kijkje nemen. Eerlijk gezegd was ik ook zo bang dat het weer mis zou gaan... en dan ben je weer zo bezig met zwangerschappen van anderen volgen en baby's etc... terwijl dat iets heel moeilijks voor me was het afgelopen jaar.
    Maar nu ben ik weer vertrouwen aan het krijgen dat het goed gaat. En zal binnenkort weer even kijken en misschien meeschrijven.

het begin van een zwangerschap maakt echt onzeker he? Ik denk dat iedereen dat ook heeft.

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    ja idd vooral als je in het veleden mk en ma heb gehad hier in een paar maanden tijd 4 kindjes verloren.
    niet niks
    maar heb besloten om positief te blijven en te genieten van deze zwangerschap en om vooruit te kijken...
    om niet te genieten en te blijven in angst vind ik oneerlijk voor dit kindje wat nu in mijn groeit ..

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    @Jel

Was benieuwd hoe het met je ging meid, maar wat super :D
    Wanneer heb je weer een echo?

20. Jel

Jel Niet meer actief

Thea23, dat heb je ook goed. Positief blijven en genieten! Ik probeer het ook. Als ik kwaaltjes heb lijkt het wel alsof ik meer geniet dan als ik geen kwaaltjes heb, lijkt het wel.

Zomerrr, gaat goed hier. Ik heb over een week weer een echo. Maar het hartje klopt nu, dus hoop dat dat zo blijft en ga er ook vanuit.

Share This Page