Jel gelukkig gaat alles goed, geen bloed meer verloren toch? En ja herkenbaar dat je je zekerder voelt als je kwaaltjes hebt. Hier ook veel kwaaltjes en geniet er stiekem van hihi
Hey jel! Hier een topecho! Kloppend hartje! Ruimt vruchtzakje en een op maat embryootje! 7mm haha! Dus ik ben ontzettend blij! Wel iets zekerder, maar nog steeds onderzoekend! Hoe is het met jou? Wanneer krijg je weer een echo? Liefs
Hoe gaat ie nu met je? Hier geen bloed meer nee, gelukkig. En gister was ik me toch kotsmisselijk toen ik op stond en naar mijn werk moest. Maar stiekem vind ik dat alleen maar fijn. Niet dat ik graag wil overgeven of zo, daar ben ik bang voor, maar het geeft zekerheid... En gisteravond lagen mijn man en ik al om 22:00 uur op bed. Ik lag al bijna te pitten op de bank. Normaal nooit op dat tijdstip. Dus ik is lekker zwanger.
Oh wat super! Gefeliciteerd met je goeie echo! Hoe voel je je nu? Ook last van kwaaltjes? Ik moet aanstaande dinsdag weer komen voor een echo. Maar ben er niet meer zo bang voor. Ik geloof dat het wel goed zit.
Ik wil graag een slotje laten zetten op dit topic, omdat het heel goed met me gaat en ik op en top zwanger ben, en ik het naar vind dat er daarom nog een topic van mij staat onder 'miskraam'. Ik geniet nu lekker van mijn zwangerschap. Sommige dames uit dit topic spreek ik in andere topics ook nog... Liefs Jel