Damn zou er spontaan lesbisch van worden. Bij mij is het helaas niks meer na 4 kids, maar zij mag hier best een paar oefeningen komen voordoen hoor, misschien leer ik er nog wat van
Eh van de duivel? Oh wacht, die billen zijn geen advertentie maar een foto. Ik heb inderdaad vreselijke zweetvoeten .
Nou eigenlijk verbaasd het me wel dat zo veel vrouwen dat schijnbaar willen. Dacht altijd dat dat meer wat was dat mannen belangrijk vinden. Weer wat geleerd.zelf schijn ik een "mooi" exemplaar te hebben maar heel eerlijk gezegd kan ie me gestolen worden. Zeker als iemand er een opmerking over maakt. Ik kan bij anderen curves wel degelijk waarderen hoor, maar zelf hoef ik ze dus niet. Maar ik zou daarin wel een uitzondering zijn
Nou ik dacht ik doe ook eens een goede poging. Sporten om conditie op te bouwen, af te vallen en ook nog eens mijn frustraties kwijt kunnen. Ik ging dus kickboksen. Vandaag zag ik in het zkh voor een xray en heb ik of een splinterbreuk of een zeer gekneusde pols/arm. Mensen sporten is gevaarlijk. Doe het niet. Drink een glas wijn, zet Netflix aan, duik terug ik bed maar sporten doe het niet! Oh ik loop trouwens ook alsof ik door een trein ben overreden. Alles doet pijn! Ik drink een glas wijn en ga netflixen! Dan maar een dikke kont en nooit een legging
Ik kwam dit topic tegen; heb je er nog steeds last van? Ik loop nu nl ook met een gekneusde arm/pols, de pijn lijkt niet minder te worden en het doet echt mega pijn
Ik wilde ook wel zulke billen. Had ik na maanden van vreselijke oefeningen eindelijk iets gevonden wat werkte, werd ik zwanger. Enorm blij natuurlijk, maar je kunt aan mijn billen niet meer zien dat ik ooit gesport heb. Mijn tip: ga lekker skippyballen met de kinderen. Veel meer pret dan squats en zo ongeveer hetzelfde effect.
Ik heb wel zo'n bips en platte buik en hoef er ook nog eens niets voor te doen. Maar na mijn bevalling 2 heftige borstabcessen gekregen mijn borsten waren al klein en nu zijn ze klein en lelijk door de littekens van de operatie om de abcessen te verwijderen. Mijn buik is plat geen striea maar wel lelijk met littekens doordat met spoed 6 weken na mijn bevalling mijn galblaas verwijderd moest worden. Ook op mijn rug verschillende littekens van verwijderde van grote verdachte moedervlekken zeker stuk of 7 grote littekens van op mijn rug. Doordat mijn lijf niet kan wennen aan de nieuwe situatie zonder galblaas heb ik heel vaak daemkrampen en diaree waardoor ik in slechte periode veel afval en weer redelijk op gewicht kom in rustige periode ik weeg altijd rond de 58.8 kilo. Dus ja het ziet er van buiten met kleren aan misschien uit om jaloers op te zijn en te denken dat ik alleen maar sla eet. Geloof mij in werkelijkheid zit ik vol lelijke littekens waar ik niet om sta te springen om die te showen in de zomer. En daarnaast heb ik heel vaak diaree en krampen doordat ik geen galblaas meer heb. En ik zou heel graag lekkere vette hap willen eten maar ik kan dat niet meer verdragen sinds ik geen galblaas meer heb.
Ik heb ook zo'n kont... Maar ook enorme zweetvoeten, oksels en handen (hyperhydrosis) . Oh en uitgelubberde buik waarbij iedereen vraagt of ik zwanger ben