Ik word er soms een beetje gek van...

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Mensen die zo doen zijn geen vriendinnen dus dat kan je achter je laten.
    Ik heb het wel geleerd sinds mn dochtertje er is.
    Mn beste vriendin is nog niet eens op kraamvisite geweest, ze wacht tot ik haar bel... Weet nu dat ze gewoon jarloers is omdat ik mishien wel heb wat zei allemaal wil ? Ja voelt voor mij lekker ;) vriendin pfff laat me niet lachen

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ben het er mee eens dat je zo iemand zoals TS beschrijft niet je vriendin kan noemen maar dat het lekker voelt als iemand jaloers is nee dat snap ik niet, zou het zwaar irritant vinden als iemand alles na doet wat ik doe.

3. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat ze op 1 of andere manier het gevoel heeft dat ze de competitie met je aanmoet... soort jaloezie.....

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ontwijken of confronteren, enne dat plassen kan wel waar zijn, Syl deed dat ook toen ze net 1 was. Maar dat was volgens mij stom geluk, heeft nog ruim een jaar geduurd eer ze op de pot pieste.

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    heb niet alles gelezen maar wil wel ff reageren!

volgens mij is die 'vriendin' van jou zwaar onzeker over zichzelf en dr kind..
    ik ken ook zo iemand die even later ook alles heeft wat ik heb..(incl. de neg. dingen)

je kunt je eraan storen of ruzie maken maar heb je niks aan,kost jou energie en je zult je achteraf mss nog meer ergeren om haar reactie.
    blijkbaar kijkt ze gewoon giga tegen jou op!
    beste kun je haar wat meer op afstand houden en maar zo denken dat ze d'r eigen nog wel een keer tegen komt en de waarheid vanzelf uitkomt en dan staat ze zelf mega voor flikker

en tja overdrijven is een kunst op zich hahaha...mss haar daar eens mee prijzen...heeft ze toch nog iets waar ze helemaal zelf goed in is haha

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Oh jakkes! Ik ken het.. Vreselijk zulke mensen! Gwn negeren die handel!

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Jij heb gewoon keggende ideen.
    Daarom doet ze je na.
    :D

Ff zonder gein, gewoon niet te veel vertellen, en de nega opmerkingen laten varen.
    Probeer je niet te veel er van aan te trekken. ;)

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ohjee jaloezie denk ik. Alles beter willen hebben dan een ander pfff vermoeiend en heel vervelend. Ja wat sommige zeggen dat noem je geen vriendin is ergens wel zo maar ja door een paar keer een opmerking stop je niet zomaar een vriendschap.

Wij hebben vrienden met een kindje die groter en zwaarder moet zijn dan mijn kinderen. Zo vermoeiend.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind het vooral bijzonder dat het eerst niet zo was en nu opeens wel.
    Wat heeft er zich in de afgelopen periode voorgedaan dat zou kunnen verklaren waarom ze zich zo jaloers/afgunstig gedraagt tov jou?

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als ik jou was zal ik het contact wat verminderen, omdat je er last van hebt.. Laat het wat verwateren en wie weet merkt ze dan op dat er wat aan de hand is.
    Zal er ook niet te veel energie insteken, is alleen maar negatieve energie!

Het lijkt er inderdaad op dat ze jaloers is!

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

V
    Indd vind het ook zo raar om te zeggen met jou ga ik niet om want.. Ik kan het gelukkig wel los laten maar dat neemt niet weg dat het soms behoorlijk vervelend kan zijn!

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Het enige wat veranderd is is dat ik ben gaan werken verder eigenlijk niets...

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dit is inderdaad wat vreemd.
    Natuurlijk is het heel irritant en kun je het beste wat afstand bewaren.
    Maar waarom deze plotselinge ommekeer?
    Is er iets veranderd de afgelopen maanden?

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Herkenbaar, vreselijk. Op een gegeven moment zelfs onze inrichting compleet gekopieerd. Ik ben er mee gestopt, met een vriendin moet je dingen kunnen delen en niet bang hoeven zijn dat dingen gekopieerd worden of wordt opgeboden.

15. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ze komt op mij niet echt als een vriendin over.....;)
    Om uitleg vragen mbt haar gedrag en anders afkappen!

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat over dat roken vind ik dus echt heel raar. Dat is zo doorzichtig, snapt ze dat zelf dan niet? Goh, wel heel 'toevallig' zeg..
    Wel vervelend dat ze een soort prestatiedrang heeft, en daar ook haar kind voor inzet. Helpt het ook niet als je haar voor bent? Als je haar bijvoorbeeld een compliment over haar kind geeft, dat ze zich dan niet zo nodig hoeft te bewijzen... een soort onzekerheid en zoeken naar bevestiging misschien? En als dat weg is, dat ze jou/je kindje dan ook wat kan gunnen of complimenteert. Ik weet het anders ook niet precies, maar dat is inderdaad heel irritant!

17. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Als je je zo irriteerd zou ik gewoon lekker wat afstand nemen.
    Bij de wee moet ik wel zeggen dat ik het niet zou pikken als iemand dat over mijn kind zou zeggen, dat hij achterloopt! Maar goed..

Ik ken dus ook zo iemand, onze zoontjes schelen 1 dag (eigelijk 50 minuten :p) haar zoontje is dus ietsiepietsie ouder.

Als ik wat op fb zet, dan reageert ze er niet "leuk" op, nee altijd van dan doet D ook al een tijd!

Afgelopen zaterdag: mijn zoontje heeft voor het eerst papa gezegd.
    Ik vol trots op fb, zegt ze leuk he D roept ook al een tijdje mama en papa ;)

prompt op die afgelopen zaterdag, gaat mijn zoontje nadat hij papa zegt, zelf staan in de box. Nou mijn avond kon niet meer stuk!
    Ik super blij op fb :D

Zegt ze: D doet dat al een tijd, de box is al op zn laagste stand *zucht*

op zondag heeft ze een foto op fb gezet dat hij staat in de box en erbij dat D constant mama roept.

Ik ga er niet opin, ik lach erom, moet zeggen dat het ook geen vriendin is. Ken haar uit de buurt en toevallig lagen we naast elkaarin het ziekenhuis.

Maarja zulke mensen heb je nou eenmaal.

Owja mijn zoontje heeft al 2 tanden en haar zoontje nog niets.daar hoor ik nooit wat op hihi
    Prestatiedrang dat is het. Terwijl ik altijd leuk op fotos van haar zoontje reageer zonder direct over mijn eigen zoontje te beginnen.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heeft ze geluk met een vriendin als jij

Ik ben heel snel klaar met mensen :D

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    klinkt als pure jaloezie

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@meineliebe dat is ook heel erg vervelend!

Ik had zelf ook al het vermoedde dat het jaloezie was hoor maar ik merk gewoon dat ik dat best vervelend vind...

Deel Deze Pagina