Spannend spannend spannend

Discussion in 'Zwanger worden' started by Step, Apr 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Step

Step Actief lid

Oct 27, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen een test gedaan met de dipstick van sensitest en ik had het idee dat ik wel een streep zie (net zo dik als de test lijn), maar hij is zo licht dat ik het niet op de foto krijg en nauwelijks zo zie. Als ik echter mn test tegen het raam houd, in de zon/daglicht dus. Dan zie ik de streep zo zitten.. Ik heb al zovaak dipsticks gebruikt van sensitest, en wel eens penstreepjes gehad, maar nog nooit zo'n dikke lijn. Als ik hem voor me houd, moet ik wel echt turen en een beetje draaien wil ik iets zien zeg maar.

Iemand hier ervaring mee? En zo ja wat hebben jullie toen gedaan? Gewacht tot de volgende dag voor een nieuwe test, of een andere test gehaad? Tell me :D

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dat is inderdaad errug spannend! Ik heb helaas geen ervaring met Sensitest, maar als de lijn net zo dik is als de controlestreep...ik zou over 2 daagjes gewoon nog een test doen en hopelijk is ie dan een stuk donkerder en kan je m hier showen!!! :D

Liefs,
    Duveldraakje

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Oei, zeker spannend! Heb hier helaas geen ervaring mee, maar ik zou inderdaad maandag bijvoorbeeld nog even een testje doen. Hopelijk is die veel duidelijker. Succes!!

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zou idd nog eens een testje doen, die van kruidvat zijn heel goed.

5. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Als je twijfelt zal ik het nog een doen morgen ofzo. En idd misschien ook een van een ander merk?

6. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    ik zou nog een paar dagen wachetn en dan nog is een test doen

succes er mee

7. Step

Step Actief lid

Oct 27, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen een kv 2 voor 5 gedaan en het lijkt alsof ik heeeeel ver weg "iets" zie zitten, maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen. En ik vind het zooo spannend, want dit is (op mn langere cyclussen na) de eerste keer dat ik dan echt overtijd zou zijn. Ik zit vandaag op dag 37 en zolang issie nog nooit geweest.
    Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het nog te vroeg is en ik misschien morgen meer zie, omdat hcg per 48 uur verdubbelt toch?

8. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    K2v5!!!!!.............heb vorige keer met sensitest getest 2 dagen na NOD dik positief, nu ook maar haast niks te zien, en met K2v5 die van kruidvat, wit doosje, wel een goede streep hoewel ik het zelf nog niet kan geloven, zie album.
    Ga duimen voor je!!

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Spannend Step. Nog even wachten dus. Houd ons op de hoogte. Ik ben heel benieuwd

Goofychick van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Share This Page