Ik heb vanmorgen een test gedaan met de dipstick van sensitest en ik had het idee dat ik wel een streep zie (net zo dik als de test lijn), maar hij is zo licht dat ik het niet op de foto krijg en nauwelijks zo zie. Als ik echter mn test tegen het raam houd, in de zon/daglicht dus. Dan zie ik de streep zo zitten.. Ik heb al zovaak dipsticks gebruikt van sensitest, en wel eens penstreepjes gehad, maar nog nooit zo'n dikke lijn. Als ik hem voor me houd, moet ik wel echt turen en een beetje draaien wil ik iets zien zeg maar. Iemand hier ervaring mee? En zo ja wat hebben jullie toen gedaan? Gewacht tot de volgende dag voor een nieuwe test, of een andere test gehaad? Tell me
Dat is inderdaad errug spannend! Ik heb helaas geen ervaring met Sensitest, maar als de lijn net zo dik is als de controlestreep...ik zou over 2 daagjes gewoon nog een test doen en hopelijk is ie dan een stuk donkerder en kan je m hier showen!!! Liefs, Duveldraakje
Oei, zeker spannend! Heb hier helaas geen ervaring mee, maar ik zou inderdaad maandag bijvoorbeeld nog even een testje doen. Hopelijk is die veel duidelijker. Succes!!
Ik heb vanmorgen een kv 2 voor 5 gedaan en het lijkt alsof ik heeeeel ver weg "iets" zie zitten, maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen. En ik vind het zooo spannend, want dit is (op mn langere cyclussen na) de eerste keer dat ik dan echt overtijd zou zijn. Ik zit vandaag op dag 37 en zolang issie nog nooit geweest. Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het nog te vroeg is en ik misschien morgen meer zie, omdat hcg per 48 uur verdubbelt toch?
K2v5!!!!!.............heb vorige keer met sensitest getest 2 dagen na NOD dik positief, nu ook maar haast niks te zien, en met K2v5 die van kruidvat, wit doosje, wel een goede streep hoewel ik het zelf nog niet kan geloven, zie album. Ga duimen voor je!!
Spannend Step. Nog even wachten dus. Houd ons op de hoogte. Ik ben heel benieuwd Goofychick van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.