Vorig jaar voor het eerst geprobeerd om zwanger te worden. Cyclus schommelde nogal, werd later regelmatiger. Ovutesten gedaan maar lang niet altijd mijn ei gevonden. Daarom toen ook niet elke maand getest. Uiteindelijk gegokt wanneer mijn ei zou zijn en toen na 9 maanden zwanger geworden. Dit is helaas een miskraam geworden. Nu sinds mei proberen wij het weer. Ik merk dat het weer hetzelfde gaat. Cyclus schommelt weer en vorige maand weer geen eisprong gevonden met de testen. Nu weer aan het testen maar ben bang op een herhaling van vorige maand. Word er best moedeloos van. Denk dat het nog heel lang gaat duren zo.
Wat rot voor je... Heb je wel eens overwogen om een verwijzing naar de gyn te vragen? Dan kun je in ieder geval gerichter naar je ei zoeken en sneller hulp krijgen. Sterkte!
Tot nu toe alleen negatieve testen. Ben bang dat ook dit weer een cyclus wordt zonder pos ovutesten. Hoe kan dit nou? Ik ga nu denken dat ik geen eisprong meer heb. Kan dit veranderd zijn omdat ik een miskraam heb gehad? Ik ben behoorlijk gefrustreerd eigenlijk.
Hee Cat2 Het komt bij veel vrouwen voor schijnt, dat je niet elke cyclus een eisprong hebt. Soms sla je dat over, op de een of andere manier. Maar dat betekend niet, dat je nooit een ei hebt. Je hebt gezien dat jullie samen zwanger kunnen worden, dus die volgende zwangerschap komt er echt..!! Hou vol..! (Y)
Misschien een idee om te temperaturen??? Hierbij kan je duidelijk zien of je een eisprong hebt gehad als je elke dag zorgvuldig meet. De maand dat ik zwanger werd was aan mijn temp duidelijk een eisprong te zien maar geen positieve ovulatietest gehad..
Bedankt voor de reacties allemaal. Eerder deze week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Weer op de gok want een positieve ovutest heb ik niet gehad. Heel blij mee!!