zit er een beetje doorheen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cat2, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Vorig jaar voor het eerst geprobeerd om zwanger te worden. Cyclus schommelde nogal, werd later regelmatiger. Ovutesten gedaan maar lang niet altijd mijn ei gevonden. Daarom toen ook niet elke maand getest. Uiteindelijk gegokt wanneer mijn ei zou zijn en toen na 9 maanden zwanger geworden. Dit is helaas een miskraam geworden. Nu sinds mei proberen wij het weer. Ik merk dat het weer hetzelfde gaat. Cyclus schommelt weer en vorige maand weer geen eisprong gevonden met de testen. Nu weer aan het testen maar ben bang op een herhaling van vorige maand. Word er best moedeloos van. Denk dat het nog heel lang gaat duren zo.

2. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat rot voor je... Heb je wel eens overwogen om een verwijzing naar de gyn te vragen? Dan kun je in ieder geval gerichter naar je ei zoeken en sneller hulp krijgen. Sterkte!

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik ga voor jullie duimen!

4. cat2

cat2 Niet meer actief

Tot nu toe alleen negatieve testen. Ben bang dat ook dit weer een cyclus wordt zonder pos ovutesten. Hoe kan dit nou? Ik ga nu denken dat ik geen eisprong meer heb. Kan dit veranderd zijn omdat ik een miskraam heb gehad? Ik ben behoorlijk gefrustreerd eigenlijk.

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hee Cat2
    Het komt bij veel vrouwen voor schijnt, dat je niet elke cyclus een eisprong hebt. Soms sla je dat over, op de een of andere manier. Maar dat betekend niet, dat je nooit een ei hebt.
    Je hebt gezien dat jullie samen zwanger kunnen worden, dus die volgende zwangerschap komt er echt..!! Hou vol..! (Y)

6. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Hier ben ik het mee eens :) kop op meid,volhouden;)

7. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het niet vertrouwt, ga naar de ha. Heb ik ook gedaan en mag morgen naar de gyn voor echo...

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Misschien een idee om te temperaturen???
    Hierbij kan je duidelijk zien of je een eisprong hebt gehad als je elke dag zorgvuldig meet.
    De maand dat ik zwanger werd was aan mijn temp duidelijk een eisprong te zien maar geen positieve ovulatietest gehad..

9. cat2

cat2 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties allemaal. Eerder deze week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Weer op de gok want een positieve ovutest heb ik niet gehad. Heel blij mee!!

10. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat deze blijft plakken!

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Super! Gefeliciteerd!

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Kijk eens aan. Gefeliciteerd! Hopelijk blijft alles goed gaan. Wens je een mooie zwangerschap!

Deel Deze Pagina