Hoi, Ook wij zijn al een aantal maanden bezig (5e ronde nu) en ik begin het langzaam ook zat te raken om elke keer weer zo onzeker en ongeduldig te zijn. Ik ben van oorsprong ook een erg ongeduldig typje, dus ik vind dat het nu onderhand wel eens mag, hahaha! Laatst zei een collega'tje tegen mij dat het 'normaal' is dat je een jaar uittrekt voor je de eerste keer zwanger raakt. Omdat je eerst stopt met de pil, dan je lijf weer op gang moet komen, je je cyclus langzaam leert kennen etc. Dus daar houd ik me nu aan vast en ben ik 'nog niet eens' op de helft! (niet dat het dat makkelijker maakt hoor, maar toch).
Ik heb het inderdaad gehoord van 1 jaar en hou me hier ook aan vast, pas na een jaar zal ik naar de HA gaan denk ik. Het wachten duurt alleen altijd zo lang, maakt denk ik niet uit hoe lang je bezig bent. Hopen dat we allemaal snel zwanger raken.
Precies. Wij hebben ook afgesproken om een jaar lang te proberen en daarna pas naar de HA te gaan. Ondertussen ben ik natuurlijk wel al keurig lijstjes bij aan het houden met mijn cyclus en hebben we deze maand voor het eerst ovulatietesten in huis gehaald, hahaha! Ik hoop ook dat iedereen snel zwanger is en kan gaan genieten van het grote wonder!