dreumes wil niet meer naar bed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jantine, Jan 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hallo allemaal! Ik wilde graag wat advies van jullie. Onze zoon van anderhalf gaat nog twee keer per dag een dutje doen maar sinds een paar dagen mondt dat uit in een drama. Hij wil niet dat we weggaan, hij huilt heel erg... Hij zit denk ik in een overgangsfase van twee naar één dutje maar tot nu toe vond hij in z'n bedje liggen helemaal oké. Wat is er aan de hand? Begint hij gewoon te begrijpen dat hij papa of mama nog even bij zich kan houden door te huilen of scheelt hem iets? Ik heb wel de indruk dat we hem op tijd in bed doen, als hij moe is dus. Iemand een idee of ook deze ervaring?

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik zie dat je bijna moet bevallen, denk dat jullie zoontje daarom zo doet. Hij merkt, voelt dat er vanalles staat de gebeuren en dat zal hij natuurlijk nog allemaal niet zo goed begrijpen. Denk dat hij onzeker is over wat staat te gebeuren....

3. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    waarom hou je hem niet eens een ochtend wakker?
    gewoon kijken hoe dat gaat

misschien is dan je probleem opgelost

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    ik zou ook proberen over te gaan op 1 slaapje. misschien is hij gewoon nog niet moe genoeg om te gaan slapen!
    en idd zal hij ook wel de spanning van jou zwangerschap voelen hoor!

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,136
    8,869
    113
    Ik zou ook proberen over te gaan op één slaapje. Misschien is hij voor twee slaapjes gewoon niet moe genoeg meer?

6. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ja, de spanning van de naderende bevalling zal hij inderdaad wel oppikken. Ik denk ook dat hij binnenkort niet meer twee slaapjes doet. Ik was van plan hem erin te leggen als hij moe lijkt rond zijn normale tijden en als hij dan binnen een half uur niet slaapt, haal ik hen er weer uit. Maar dat huilen... Hij doet dat tien minuten een dan is het stil, compleet nieuw voor ons. Wat zijn we verwend eigenlijk!
    Dank voor het meedenken, echt heel fijn.

Share This Page